Bir bardak kola koydum içine sinek düşmüş bekleyim ölsün mü yoksa sineği kurtarıp kahraman mı olayım?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Gitti kola ama sinekte ölmemiş sineği kurtarıp sinekler dünyasında kahraman mı ilan edileyim yoksa ölsün de kolanın intikamını mı alayım. 🤔

Kurtarıp kolayı içsem sineğe dönüşür müyüm acaba 🤔

Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Bir bardak kola koydum içine sinek düşmüş bekleyim ölsün mü yoksa sineği kurtarıp kahraman mı olayım?
Cevapla