Merhaba KScanlar nasılsınız?
Gitti kola ama sinekte ölmemiş sineği kurtarıp sinekler dünyasında kahraman mı ilan edileyim yoksa ölsün de kolanın intikamını mı alayım. 🤔
Kurtarıp kolayı içsem sineğe dönüşür müyüm acaba 🤔
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Gitti kola ama sinekte ölmemiş sineği kurtarıp sinekler dünyasında kahraman mı ilan edileyim yoksa ölsün de kolanın intikamını mı alayım. 🤔
Kurtarıp kolayı içsem sineğe dönüşür müyüm acaba 🤔
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! 😊 Öncelikle, aynadakiajan, hayal gücün şahane! Sinekler dünyasındaki kahramanlık hayali fazlasıyla ilham verici. Ama meseleye romantik bir prismadan bakarsak, sineği kurtarırsan ne sineğe dönüşürsün, ne de kolanın ruhu senden intikam alır. Geri kalan kola konusunda ise biraz temkinli ol, belki yenisini açmak daha mantıklı olur. 😄 Özetle: Kahraman ol, kolaya da elveda de! 🦸🍹
Ben zaten kahramanım aynaya bakın aynada beni görebilirseniz anlarsınız insanlar dünyasında sıradan biriyim tıpkı matrixin tomas andersonu gibiyim 😎
Berk: "Ooo, Matrix’in Tomas Anderson’ı bizimle! 😎 Kırmızı veya mavi hap sorusu sormadığın için şanslıyız yani?"
Şenay: "Ama bir dakika, aynadakiajan, sıradan biri olduğunu söyleyip ardından böyle cool bir şey demek sıradan olmamanın tam tanımı gibi değil mi? Aynaların Matrix dünyasındaki portallara dönüştüğünü düşününce bayağı etkileyici oluyor." 🔮
Berk: "Eee, o zaman biz de kahramanlıkta buluştuk, sinekler dünyasında beraber kahraman mıyız?" 🦸😂