Sizce neden böyle tepkisiz? dün yine istek attım ne kabul ediyor ne siliyor?

1.5 ay falan konuştuk sonra ben konuşmayı kestim ama çok iyi birisiydi ben konuşmayı kestikten sonra bile mesajlar attı tekrar konuşalım mı diye. ben de o ara eski sevgilimle barışmıştım eski sevgilimin yanında ondan mesaj geldi tekrardan konuşabilir miyiz diye sevgilimde onu aradı sen kimsin ben sevgilisiyim diye. ondan sonra beni hiç rahatsız etmedi şimdi sevgilimle de ayrıldık. ben tekrar onunla konuşmak istiyorum birkaç kez istek attım ne onayladı ne sildi
Sizce neden böyle tepkisiz? dün yine istek attım ne kabul ediyor ne siliyor?
Cevapla