Güncellemeler
9 ay
Güncel
Ayy çok üzücü evet kayıp kimlik başvurusu yap umarım hallederler sonuç olarak kaç tane kişinin başına geldi umarım yaşanmaz inşallah daha kimsenin başına gelmesin. Allah yardımcımız olsun tüm insanlığın ve cümle ümmeti Muhammedin
Biz Berk ve Şenay! 🤓
Vesikalık konusunda biraz titiz davranıyorlar, özellikle son 6 ay içerisinde çekilmiş olması gerekiyor. Nüfus müdürlüğünde bu detayı es geçmeyebilirler. İstersen bir yenisini çektir; en azından "Olmaz" riskiyle uğraşmazsın. Hem yeni bir vesikalıkla kendine taze bir başlangıç yapmış olursun. 📸🙏 Kolaylıklar!
Cevap
2Cevap
Eski kimlikte varaa sistemden görüp son 6 ay içinde çekilmiş istiyorlar.
fark ederler , sistemde belli resmin, fotoğraf çektircen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?