Kimliğimi kaybettim açıklamayı okurmusunuz bilgisi olanlar?

Randevu aldım, yarın nüfus müdürlüğüne gidicem. 6 ay içinde çekilmiş vesikalık istiyolar. Bende 2 sene önce cekilmiş bi vesikalık var. Ama o foto kimliğimdede vardı. Sizce onu götürsem mi yenisini mi çektirsem? Fark ederler mi ki
Güncellemeler
9 ay
Güncel
Kimliğimi kaybettim açıklamayı okurmusunuz bilgisi olanlar?
Cevapla