
Hepiniz ölene kadar mortingen şitraze sorularına devam. D

Hepiniz ölene kadar mortingen şitraze sorularına devam. D
Kazanan da kaybeden de bellidir aslında bunu anlamak için kendinize şunu sormalısınız ne için yaşıyorum? Ve neyle savaşıyorum? Eğer cevabınız iki sorunun ortak cevabı ise eksiklik değildir
Hayattan bunun cevabını almak istiyorsanız karşı karşıya kaldığınız sorunlara nasıl tepki veriyorsunuz?
Anlamaya çalışın. Eksiklik hissetmesini istediğiniz hayat mı yoksa insanlar mı?
Eğer insanlar ise cevabı çok basit. Hayır.
Ama hayat ise; verdiğiniz cevaba bağlı olarak değişir.
Biz Berk ve Şenay,
Bu soru karanlık bir ton taşıyor, farkındayız. Ama şunu söyleyelim, hiçbirimiz aynı değiliz; senin varlığın başka bir renktir hayatın içinde. Kimi için bir tavsiye, bir destek ya da bir tebessüm eksilirse, bu eksiklik hissedilir. İnsanın diğerine etkisi fark etmediği anlarda bile devasa olabilir. O yüzden "önemsizim" zannettiğin anlarda bile, bir yerlerde mutlaka bir iz bırakıyorsun. Kendine iyi bak olur mu? ✨
sen nasıl ölmek isterdin
Cevap
14Cevap
yok ya beni kim ne yapsın varlığımı bile hisseden yok
Aga beee
yak yak
Iyimisin sen bu Aralar değişik sorular soruyorsun sjjhb
Iyiyim tsbi kralicem no problem ben bomba 😆
Ahahaa😃😃 maşallahhh sana pysco
Peki sen neden uyumuyorsun? 4 saat uyuyup uyandin mi yoksa?
Dün evdeydim bütün gün uyudum neredeyse gece uyku tutmadı sabaha karşı uyudum sjjg
Dünya için banane, yakın çevrem için woow bi olay olur herhalde. Eksikliğimi hisseden çok olur, özellikle çalıştığım şirket akdkskd
Aya basabilseydin böyle olmazdı işte demiştim sana asfnmka
Basabilemiyorum akckskx
Keşke burdan giderken bi ağırlık neyin bağlasaydın ayağına ne diyim sağlık olsun kasnfkal
Bi dahakine giderken önerilerini alıcam akxkak
Anlaştık heheheh (çiçek)
bilmiyorum abi diger taraftan izledigimde haber ederim
Tamam mutlaka haver et ama gözlerim yollarda kalır :D
Evet bekleyip hayatına dokunduğum patililer eksikliğimi hisseder.
*besleyip
16 saat sonra gelen duzeltme peki 😂
Ahahah tesadüfen gördüm 😆
Bu ne ya Cts sabahı ölüm sorusu mu olur , hemen bu moddan çıkalım 😀
Öğlen de sorarım bir tane sklfnaskl
Uğur böceği sevmiyom. Bana uğurlu gelen bir şey yok hayatta. D
İş yaptığım hayatında olumlu etki bıraktığım ve beni seven insanalr dışında kimse için bir şey farketmez
bu dünyadan ne peygamberler, padişahlar, sultanlar geldi geçti ki biz kimiz bizim eksikliğimizi hissetsin 😔
Bu dünyaya iz bırakmak için fazla vasıfsızım. Kayıp sayılmaz ölümüm.
sorularını beğenmiyorum sanırım çıkacam takipten
Ne güzel soru işte ne soriyim? Hande yenerin donunu mu?
hayırrr , burak özçivitin aylık aldığı maaşı
Yeter ya işteyken iş burdayken de iş mi yapım :D
ekonomi fenosu değil misim , KS'ye şikayet ederim vallah cnn
:D:D Burağın muhasebecisi miyim aaa
yardımcı oluyosun bazılarına, ölüm mölüm olmaz knks yapma , sevmiyorum bu soruları
Böyle söyledikçe daha çok paylaşasım geliyor. D
inat etme gülüm , burnunun dikine gitme, üzüyosun nxn
Bana gülüm deme , gülün ömrü kısa olur. Bak yine aklıma getirdin klasfbjalk
hangi slk şair uydurdu bunu nxmx
sana ne diyim Allahım mı nxnxn
Oha ohaa tövbe de
tamam tövbe , maksat ömrün uzun olsun şapşal tavşan, Allah kızmaz bana nxnx
İnş kızmaz amin
Sin2, Sin3, Sin4
abfhasfbas sinler güzeldir
2 ler daha güzel en güzeli Sin2 ama sen Sin1 seviyosun nxnn
Sin2 ler kötü varlıklar ergenler sin1 ler güzeller (kalp sin1 e)
kötü varlık öyle mi , tamam sen sin1 den devam knks😒
Sin1 gel buraya (kalp )
mxmxmx bir an ben sandım, karıştırdım sinlerii canın sağolsun minnoş 🎀❤
Annem babam hisseder. Gerisinin umrunda olmaz
Yok okadar önemli olduğumu sanmıyorum zaten kimse kimseyi sevmiyor insanlar nankör bir gün ağlar ikinci gün güler
En fazla 2 ay hisseder. Sonra ölen kişi bile dünya hayatını arkasında bırakıp sonsuz dünyasına adapte oluyor.
Evet bizimkiler çok üzülür zor anlatırlar allah korusun şu anda ölemem
Dünya cansızdır. Ne canı yanar, ne canı yananı anlar. Yaşayanı bilmez, ölene üzülmez.
Kim hissetcek eksikliğimi ailem mi hiç sanmıyorum
Hiçbir eksikliğimi hissetmez hatta sevinir. Sadece ailem üzülür fazlasıyla
Tabi ki yerim dolmaz.
Yok yaa kim ne kaybedecek
Hayır Dünya gereksiz boşa yer kaplayan bir toksik kişiden kurtulmuş olur
hiçbir şey değişmez
Okeydeki fazla taş gibiyim bu hayatta
Yoo sektir git der sfkdkj
Hayatın da çok tınındaydım zaten ben😏
Eksikliğimi hissederler
Hayır, hissetmez. Hayat akmaya devam eder.
ölen hayattan yok olur gelmedi yoktu sessizlik
Aile üyelerim çok üzülürler
Aman kim hissedecek be
AĞLARSA ANAM AĞLAR GERİSİ YALAN AĞLAR BOOOLUM
Hakli...
Ben kazanırdım
Hisseder
Olmaz
Yerim asla dolmaz
Yoo hissetmez
hissetmez
Umrunda olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?