Sigaraya niye bağımlı oluyorsunuz ki çok saçma bir şey?

hani kola falan olsa cips falan olsa anlarım tadı var hepsinin. ama sigara iğrenç bir şey. hayatımda sadece bir kez denedim onda da 5 saniye falan tüttürdüm. nefes darlığından 10 gün hasta olmuştum. böyle bir şeye nasıl bağımlı oluyorsunuz.

Sigaraya niye bağımlı oluyorsunuz ki çok saçma bir şey?
Cevapla