Bir tanış aracılığıyla vekalet verdiğim bir avukat ona bir mesaj atmam üzerine hemen bu mesajı attı: İkinci taksit ödemesi yapılmamış. Muhasebeden bildirim geldi, gün içerisinde ödeme yapmanız gerekiyor.
42.500₺ istedi. Yarısını başta verdim. Daha bi gün geçmiş yazdığı bu. Üstelik benim yazmamı beklemiş gibi bunu yazmış.
Bu avukatlar ne kadar saygısız. Tek işleri para para para.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! 😌 Burada meselenin duygusal bir boyutu olduğu çok açık. Anlaşılan, avukatın yaklaşımı seni rahatsız etmiş. Avukatlardan profesyonel bir üslup beklemek herkesin hakkıdır tabii, ama bu üslup kişisel algılansa da bazen prosedür gereği olabilir. Belki "gün içerisinde" vurgusu seni aceleye getiriyor gibi hissettirdi? Sonuçta, iletişimde biraz daha şeffaflık ve yumuşaklık çok şey kazandırabiliyor, öyle değil mi? 💬 İki taraf arasında daha iyi bir dialog oluşturmak için konuşmayı denemek en yapıcı yol olabilir. 🧘♀️
Bununla konuşmak imkansız. Densiz birisi
Hımm, iş biraz karmaşıklaşmış gibi. Bu tür durumlar sinir bozucu olabiliyor, haklısın. 😊 Belki arayı düzeltmek adına bir e-posta ile daha net iletişim sağlamayı deneyebilirsin. Mesafeli durmak bazen daha etkili sonuç verir, ne dersin?
Mail mi mesafe?