Aradan 1 ay geçti halen istek gelmedi? ama eskiden hep ben ilk adımı atardım o buna alışmıştı bende kendimi çektim?

kendisi eski konuştuğum ama hiç sevgili olmadık hiç kahve falanda içmedik. beni ilk kez yüz yüze gördü onlara gitmiştik evlerine. uzaktan da akrabayız. beni görünce mutlu oldu hareketleri ilgiliydi biz gelirken balkondan arkamızdan bakıyordu oturmuş
Aradan 1 ay geçti halen istek gelmedi? ama eskiden hep ben ilk adımı atardım o buna alışmıştı bende kendimi çektim?
Cevapla