ERKEKLER BAKIN, Nedir bu gözlüklü kızlardan istediğiniz ya? Ne bu ön yargı, Fikirlerinizi alacağım?

Neden gözlüklü kızlar için çirkin muamelesi yapılıyor anlamıyorum. Sonuçta keyiften takmıyoruz. Çirkin örnek verirken bile şişman gözlüklü kız/erkek deniyor. Tamam şişman değilim ve gözlükte bana yakışıyor kimseden kötü bir laf işitmedim şahsım adına. Ama güzel olmama rağmen erkeklerle aram çok da iyi sayılmaz ilişki bakımından, beğenmiyor musunuz gözlük takan kızları? hani insanların genele böyle demesi çok kötü geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
ooo bismillahirrahmanirrahim... Benle dalga geçiyorsunuz sandım. E madem bu kadar seviyorsunuz niye böyle bu işler, gözlüklü kızlar azcık daha özgüvensiz oluyor diğerlerine göre...
Güncellemeler
+1 yıl
Sevildiğine sevindim :)
ERKEKLER BAKIN, Nedir bu gözlüklü kızlardan istediğiniz ya? Ne bu ön yargı, Fikirlerinizi alacağım?
Cevapla