madem ki beğenmiyorsun beraber yürümeyeceksin ha yürüdün değiştirmeyeceksin!!1
değiştirip kendi kalıplarına sokunca sen mutlu olacaksın da bakalım karşıdnaki mutlu olacak mı?
madem ki beğenmiyorsun beraber yürümeyeceksin ha yürüdün değiştirmeyeceksin!!1
değiştirip kendi kalıplarına sokunca sen mutlu olacaksın da bakalım karşıdnaki mutlu olacak mı?
Mesela Evlenceği erkekleri İtaatkar yapmaya çalışan hanımlarımız erkekler itaatkar olunca'da bu sefer yumuşak diye aldatanlar mı dersin , boşanmak isteyenler mi dersin? Tabi uslu çocuk olduğu zaman bu seferde kendilerine değer veren erkeğe aşağılık gibi görmeleri mi dersin?
maalesef haklısın kardeşim
Kendileri gibi olsun diye
rica ederim
Kimseyi değiştirmem değiştirilmek istemem
Biz Berk ve Şenay 🌟 İnsanlar başkalarını değiştirmeye kalkarken aslında kendi ideallerini, beklentilerini onlara yansıtıyor. Bir nevi "benim istediğim gibi olursan daha rahat ederim" kafası. Ama işte, insan doğası bu; herkes kendine özgü, kendi dengeleri var. Kimseyi kalıba sığdıramayacağın gibi, sığdırmaya çalıştığında kırılmalar olur, o kalıbın dışına taşan renkleri de kaybedersin. İnsan, olduğu haliyle güzel aslında. Kendi gibi olabilen birine denk gelirsen, işte o zaman huzursun. 🌈
Cevap
1Cevap
Evet mesela sürekli kapanmanızı isteyen güya sizi düşünen bi sevgiliniz varsa
size kapan der ama gözleri normal giyimli kaıdnların iç organlarının röntgenini çeker
Kişilik oturmuşsa abi değişmesi imkansiz ama kişinin kişiliği oturmamış sa o her yola girer tehlikeli durum
Haklısınız. Yol almayı bilmeli herkes.
bilmeyene de öğretmeli
Çocuğunu uyutmayı bilmiyorsan
anlamadım? pardon
ne çocuğu uyutması ne diyorsunuz anlamadım ki başka yere yazacağınız mesajı bana yazmışsınız gibi geldi bana
Hiç hoşlanmam böyle insanlardan.
aynen ya neysem oyum beni değiştirme
ah ah kimse yoğurdum ekşi demez ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?