Sizce, bilhassa Türk kadını, aşağılayıcı tabir ve yaklaşımlardan ne zaman kurtulacak?

mesela ,
"La garıyı nası götürdühgq ama" yerine

"Hoş bir hanfendi ile tanışma şansımız oldu"

Seviyesine, kıyametten önce ulaşır mısınız?

Benim gördüklerim ve yaşanmışlıklarım, %55 kadın hatalı.. kimse kusura bakmasın.

Sizce, bilhassa Türk kadını, aşağılayıcı tabir ve yaklaşımlardan ne zaman kurtulacak?
Cevapla