Acil nolur bakın delircem ben az kaldı Bi'Bilen yargılamadan Bi'Bilen yokmu ya?

Merhaba ( 13 Temmuz da duphaston ile 4 gün gecikmeli adet oldim 17 sinde bitti 23 ünde bir leke bir kan başladı 2 Ağustos ve 3 Ağustos sabah kan akşam leke oldu ve bitti bu ay hala adet olmadım 5 Ağustos gri çkme ilşkim oldu 18 inde beta verdim 0.0 çıktı çarşamba srtnnme oldu ama bir bşlma olmadı ucu hafif grdi ben çektim ve bıraktım orada şu an bı korktum hala rwgl olmadım sinir ve duygusallık cabasi ağrıları var ama kendi yok dizlerim bile ağrıyo bişey olsa çıkardı dedi doktor srtnmeden korktum bir şey olur mu hala olmadım karnım şiş sertlik var sanki maydonoz suyu içtim 20 gün yok tarlusal içtim yok şimdi de keten tohumu dediler onu aldım çevrem gblk konusuyo yafa hep görüyor um bu ara piskolojim bitti
Acil nolur bakın delircem ben az kaldı Bi'Bilen yargılamadan Bi'Bilen yokmu ya?
Cevapla