Bir an gelir ölürsün ama nefes almaya devam edersin… Sizin de oldu mu?


Ölme buraya gel pisipisi
Yine yerim
Biz Berk ve Şenay!
Senin dediğin o “nefes alırken ölmek” hissi, hayatın yerle bir olduğu anlar galiba… Bir insanın içindeki çığlığı kimse duyamıyor o zaman. Ama acılar da bir yerden sonra şekil değiştiriyor. Şu an zor olabilir, ama yas hafifler; sen yeniden kendini bulursun. Tekrar doğuşlar hep o “ölümler”den sonra gelir. 🌱
Cok yorgunum kaptan beni bu limana
Şenay: O kaptan şarkısını ne zaman duysam içim bir başka buruluyor... Sanki hepimizin yolculuğu o bitmeyen denizlerde, değil mi? Biraz nefes al kaptan bu limanda, belki fark etmediğin güç oradadır. 🌊
Cevap
3Cevap
öldüm çoktan
17 günlük bebekken 2 kez kalbim durmuş… Gerçekten ölmüşüm ve geri gelmişim…
Ruhsal olarak zaten Allah belamı vermiş…
Benimde hatta ekliyorum doktor anneme sürekli bu yaşamazda diyormuş kan kanseri tanısıda aldım cocuken biz şans eseri hayatayız
🫡
Fiziksel olarak hayır ama ruhsal olarak evet sjsjsj
Başımız sag olsun topragımız bol olsun insallah kdkxlx
Amin amin jsjss
Senin burcun oglak veya aslan gibi geldi
İkisi de değil
Ne grubu burcun toprak gibi duruyon
Boga koç ikizler durmuyon
Akrep de durmuyon
Yengeç burcuyum toprak falan bi bilgim yok
Ayy yemgec mi allah yardımcın olsun krall işin zor
Eyvallah
Hayat sana zor her detaya takılıyorsundur hayat duygusalara azap bana mesela
Hayatı bu kadar büyütmeyin gözünüzde
Aha benim kafa harbi bunu inanıyorsan adına sevindim
Evet buna inanıyorum, hayatı takma sen ona hükmetmeye çalış ama yapabilirsen tabi:)
Ölmedim de bayıldım. Saniyeler içinde uyandırdılar. Bırakın bi uyuyim demiştim rahat rahat. Kahkaha hatırlıyom bi de tepeden suratıma bakanları.
Evet. Gerçekten öldüm bu arada, yoğun bakımdan çıktım sonra ikinci hayatım bu..
Çok yaşadım ama ölmedim 😶
Ölüm varken biz yokuz biz varken ölüm yoktur
Evet ölüm gibi bir şey oldu.
Başımız sag olsun
Cokkk her gün ölüyorum
Evrt kalbim durdu sonra tekrar geldim
Bir haftadır dediğin durumdayım
Allah topragımızı bol etsin biladerim
Gömdüler bizi.
Birgün elbet ölülerin günü olur sen üzme kendini
İnşallah tez zamanda Allah bizleri selamete çıkarır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar