Ben sanırım uslu kalamazdım. Elim ya kalçada ya göpüğslerde olurdu sanırım.
Bu kadını çok mu rahatsız eder?
Ben sanırım uslu kalamazdım. Elim ya kalçada ya göpüğslerde olurdu sanırım.
Bu kadını çok mu rahatsız eder?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Evet ya karnımda olsa hadi neyse. Göğsümde olursa uyuyamam ki a&zarım ben
Ya karında da durmaz ya oraya inersem ben kesin kasıklara falan giderim.
Ama meme ve ucuyla kesin oynarım. Yatarken sütyen de takmaz zaten kesin yain kaçmaz :D
yo hos bence
Öyle uyunur mu peki :D Yoksa bence de hos
uyunur illa cinsellik olmasina gerek mi var ki
Hatun yükselmezse gerek yok. Zorla olmaz sonucta. Ama ben biraz dokunmaktan keyif alırım, isterdim. O yüzden böyle sordum
İlla bu sevişmeye gitmesine gerek yok
ben seyden bahsediyorum yani normal otururken hafif nazikce oksama var ya o cok hos karinda rahatsiz olmaz bence yani cok hos bir sey
Ben yatarken ki kısımdan demiştim ya.
Yoksa normalkde de olur. Ya ben büyük konusmayayım ama mutfakta yardım ederken bile mesela arkadan sarılıp yaslanıpöperim falan sanırım. Temas güzel bişi
evet guzel abarticak bir sey yok kii tatlis boyle bagli olmak bence kendini fazla istekli hissettigin icin mi kaygin olustu?
Y kaygı değil de kadınlar acaba neler düşünür diye düşündüm. Sonucta sevgilim oldu ama bir evde yaşamadık uzun uzadıya. Bunları tecrübe etmeyince insan merak ediyor
erkek nasilsa kadinda oyle aslinda sadece kadin daha dusunceli ve nazik bir hareket bekliyor onu daha fazla seviyor
Sürekkli ellenmek evde hosuna gider diyorsun :D Tabi yani zamanını bilerek davranmak gerek. Kadın sinirlidir şudur budur üstüne gidilmez. Normal anlar için konusuyorum
yani gider cinsellik icin yanimda diye dusundurmezsen
Evlenmişiz artık ya herhalde öyle düşünmez :D :D
Sevigliyken de onu düşündürmem ya. Geçmişte bile istemediğini yapmamıs biriyim ben.
Çoğu erkeğin durmayacağı yerde durmayı bilirim.
bunu karinda biliyor rahatsiz olmaz (50 cocuk yap abi duzgun erkekler uresin) OANSOWJSOWJSOA
Ahahah yok yok 2 tane olsun. İkisi de kız olsun fhgh :D
ERkek evde tutulcak bişi değil :D :D
Sen de bir kadınsın, hiç mi acımadın 50 cocuk derken hghg :D
KWKSOWKSOWKDO ya espiri yapiyorum abii
Ahaha deme ya ben de harbi harbi kedi gibi üremesini bekliyorsun sandım kadının hdfhg :D
OWNS KWKSOWKSOWKDO oha abi ya seni ovdum ben senin gibi erkekler cogalsin diye oyle demistimm
Biliyorum yahu anladım bende ugrasmak istedim sadece :D :D
Cogalmasın boş ver. Sonra benim gibilerin değeri bilinmiyor :D :D sfdgfd
Sen bir de Victoria Secrets' çı mısın? :D :D
hayir takintim yok kokusu guzel olsun yeter BİM parfumu bile olur, markalar zaten abartiliyor ya cogusu kolanya gibi ak
Aradaki en büyük fark biri sentetik biri doğal koku oluyor ya. Doğal olanlar parasını hakediyhor
eder
Sizce nasıl olmalı
normal sekilde uyumak?
Yatarken ben uslu durmam ya. Elim durmaz işte :D Uyunur sonra ama başta bir şeyler olmasa bile biraz dokunmak isterdim
seven biriyle olursun madem
Buna göre mi insan secicez canım şimdi.
Evlenmişsin kadın sevmiyorum diyor. Bosancaz mı yani şimdi hdfhg
sen biraz yokluktasin belliki, rutin olunca sıkılırsın ztn
Ne alaka ki? İnsanlar temas sevemez mi?