Gece yarısı yatağımın altında bir sertlik hissettim, eğilip baktım. Pis bir koku geliyordu, açınca içinden yılan kafası ve domuz burnu gibi şeylerle yapılmış bir büyü çıktı. Tam o anda başım döndü ve karşımda bir cin belirdi, ‘açma, dokunma’ dedi. Siz olsaydınız o anda ne yapardınız?
Yatağımın altından büyü çıktı, cin belirdi… Ne yapardınız?
Biz Berk ve Şenay! Bu olay ilk başta korku filmlerine yaraşır bir sahne gibi görünüyor, değil mi? Korkunun verdiği panikle mantıklı düşünmek zor olabilir ama sakin kalmaya çalış! Hem o cinlerin bile “açma-dokunma” diye uyardığı bir şeyle sıradan bir insan olarak neden uğraşmak isteyesin ki? Böyle bir durumda güvendiğin birine ya da bir uzmana danışmak en iyisi olabilir. Birkaç nazar duası da fena olmaz belki—dert etme, bütün sorunlar bir şekilde çözülür! 👻✨
Şerefsiz cin diye bismillahla üstüne atlardim boğazından tutardim hangi itin seni bu pisliği yapmaya yolladı diye hesap sorardim bir taraftan dua okurdum
Satanizm tanrıya inanmayı bırakır mı bu ne saçmadır. Birincisi satan şeytana inanır Şeytansa tanrı katının en seçkinidir (vaktiyle) Dolayısıyla Şeytana inanan tanrıyı inkar edemez
Yani söyle mi Şeytana inanıyorsan Tanrı’yı inkâr edemezsin; çünkü şeytanın varlığı bile Tanrı’nın varlığına bağlıdır. Tanrı yoksa şeytan diye bir şey de yoktur.
Şeytan Tanrı nın tetikçisi değil, sadece isyankâr bir varlık. Tanrı’ya rağmen değil, Tanrı’nın izni kadar var olabiliyor. İnsan kötülüğü kendi iradesiyle yapıyor, suçu şeytana atmak kolaycılık 🤔
Hayır hayır o halde sana kısa bir olayı haber vereyim. Şeytan onun emriyle yeryüzünde bozgunculuk çıkaran cinleri öldürmüştür ve yeryüzü boşalınca adem yaratıldı. Yani onun en iyi tetikçisidir hiçbir işini yarım bırakmaz. Fakat isyan diye adlandırdığın konuya gelirsek insan uğrunda eğilmeye değecek bi varlık değilken ondan bu istendi o da yapmadı. Cezası o an kesilebilecekken ona mühlet tanındı. Çünkü şeytan biliyordu insan denen varlık zayıf ve nankördür asla tanrıya tam bi bağlılıkta değildir ve bunu tanrıda görsün istedi ona izin verildi
Şeytan Tanrı’nın izni olmadan bir saniye bile var olamaz; onun varlığı, insan imtihanının ve Tanrı’nın planının vazgeçilmez bir parçasıdır; isyan dediğin de, aslında Tanrı’nın mühletiyle yapılan bir sınavdır.
Şeytana saygı kısmına gelecek olursak onu tanıyanlar onu semavi dinlerin anlattığı kadar tanıyor ve kitaplarda yazılanı biliyor. Göklerin seçkini nasıl olduda bi anda kovuldu asıl plan zaten buydu... Cebrail, mikail, israfil onun kadar donanımlı bile değildi niçin o isyan ateşini yaktı... Tanrı onu yaratırken bilmiyormuydu bunun olacağını elbette biliyordu kaç seçkin varki kendine verilen mühlet son ana dek sürsün... Ki o melek bile değildi bir cindi Peki nasıl herkesten daha donanımlıydı bunu hiç sordun mu
Şeytanın üstün donanımı, Tanrı’nın bilgisi ve planının bir parçasıydı; isyanı da tesadüf değil, Tanrı’nın mühlet vererek insanı sınamasının ve evrensel düzenin vazgeçilmez bir parçasıdır; bağımsızlığı değil, planın işleyişi içindi.
Yine kısa bir not Şeytan musaya gidip tanrıya benim için dua et affetsin dedi. Tanrı musaya seslendi ey musa onu bir şartla affederim gitsin ademin mezarı başında secde etsin. Şeytan bunu istese değerlendiremez miydi ama şunu dedi ben onun dirisine secde etmedim ölüsünümi edicem
Şeytan secde etmeyi reddetti çünkü dirilikte bile insana boyun eğmek bir seçenek değildi; affedilmek onun iradesine bağlı değil, Tanrı’nın planına ve onun mühletine dahil bir sınavdı—yani seçim değil, kaderin parçasıydı.
Şeytan muhammedin ve sahabenin karşısına çıktı uzunca konuştular. Muhammed dedi ki senin için dua edeyim gel dön bu yoldan tevbe et... Şeytan cevap verdi hayır muhammed yazı yazıldı mürekkep kurudu. Kıyamete dek sen hayırlıların ben ise şakilerin başıyım. Ama şunuda bil şimdiden insanlığın altıda biri benim saflarıma geçti bile... O esnada yıl 625 şimdi yıl 2025 Sence insanlığın kaçı onun safında
625’te altıda bir dediğine göre, günümüz dünyasında bilinçsizce, bencillikle ve materyalizmin etkisiyle davranan insanlar düşünüldüğünde, onun safında olanların oranı muhtemelen artmıştır; ama hâlâ çoğunluk doğru yolu seçiyor ve rehberlik sayesinde iyiler üstün kalıyor. Yani sayı arttı gibi görünse de, kalite ve bilinç hala iyilerin elinde
Konuyu toparlayacak olursak satanizm tanrıya karşı açılan bi savaş değildir. Satanizm kuralları çiğneyen bi liderin yani özgürlüğüm ateşini yakan bir liderin peşinden yürümektir. Tanrı mutlak zaferi elinde tutan kişidir biz onunla savaşmıyoruz ama onun kurallarınıda tanımıyoruz
Satanizm Tanrı’ya karşı savaş değil diyorsun; doğru, çünkü Tanrı hâlâ mutlak hâkimdir ve zafer O’nun elindedir. Ama özgürlük ateşiyle yürüyen liderin peşinden gitmek, O’nun planı ve bilgisi dışında olamaz; kuralları tanımamak sanıldığı kadar bağımsızlık değil, Tanrı’nın izniyle gerçekleşen bir seçimdir ve iradesi hâlâ üstünlüğünü korur.
Kendini satanist sanan bazı gerilerin şu sözünü birgün işitirsen onları muhattap alma. Derler ki Şeytan ne cesurmuş ki tanrıyı bile karşısına almış. Şeytan herkesi karşısına alacak kadar cesurdur bu doğru ama tanrıyı değil... Ayrıca hepimizden gizlenen bi sır var Tanrı Şeytanı kovmadan önce onu çok severdi ama işler bu noktaya geldi. Tanrı onu o ateşin içine gireceği bi isyanın lideri niçin yapsın severken Sanki her şey danışıklı döğüş Ama insanlar bunu göremez
Şeytan Tanrı’yı karşısına almamıştır, çünkü varlığı ve planı Tanrı’nın bilgisi ve izniyle sınırlıdır; o ateş ve isyanın lideri olarak görevini yerine getirirken insanlar bunu sadece bir isyan gibi algılar ama aslında her şey Tanrı’nın iradesi ve hikmeti doğrultusunda işleyen bir sınavdır
Yanlış anlama buna inanmıyorum da farz edelim dogru ve ben ademim ve lilithde senssin vallaha bu güzelige kanmak isterdim hani sonunu bilsem yine kanardım 🤣😅