Bakaya kaldım, oteldeyim. Yakalanırsam beni direkt götürürler mi, yoksa tutanak mı yazarlar mı?

​8 gündür bakaya kaldım ve şu an bir otelde kalıyorum. Kafa dinleyeyim derken stres bastı. GBT'de yakalanırsam polis beni direkt götürür mü, yoksa sadece tutanakla bırakır mı? Tecrübesi veya bilgisi olan var mı?

Bakaya kaldım, oteldeyim. Yakalanırsam beni direkt götürürler mi, yoksa tutanak mı yazarlar mı?
Cevapla