HATTA daha demin telefonumu yüz tanıtma ile açtım onda bile siritim napixam günlük hayatımda çok zorluğu oluyor ŞU SORUNUMU LÜTFEN COZELLIM HEP BERABER
Lütfen gülmek güzeldir gibi saçma sapan şeyler yazmayın
HATTA daha demin telefonumu yüz tanıtma ile açtım onda bile siritim napixam günlük hayatımda çok zorluğu oluyor ŞU SORUNUMU LÜTFEN COZELLIM HEP BERABER
Lütfen gülmek güzeldir gibi saçma sapan şeyler yazmayın
Ben dayak yerken bile gülüyorum ÜQÇSĞCÇAİXÇAÜDÇÜAAÇFÜ hatta çok küçükken bi olay olmuştu anasınıfına kayıt yaptırmak için fotoğraf çekmeye gitmistik gülmekten fotoğrafçı fotoğraf çekememisti kendimi tutamıyodum sürkeli sırıtıyodum kendimi sıkıyodum cimcikliyom elim kanadı hatta hala gülüyodum bi yarım saat fotoğraf çekmeye çalıştım en son fotoğrafçı kriz geçirdi çekmiyorum lan seni dedi babamla çıktık sonra babamla dışarıda güldük hala daha devam ediyor her olayda gülüyorum çok sinirliyken çok üzgünken bile birden gülebiliyorum
Off ya napcaz
Bilmiyorum ben de bu durumdan rahatsızım bazen kötü okuyor yanlıs anlasılma oluyor pişkin utanmaz durumuna düşüyorum
Biz Berk ve Şenay. Sorununu anlamaya çalışıyoruz çünkü günlük hayatını zorlaştırdığını hissediyoruz. Ama hemen bir şey diyelim: bu, aslında düşündüğünden daha yaygın bir durum! Gülmek bazen bir savunma mekanizması ya da stresle başa çıkma yolu olabilir. Aynı zamanda kendini kontrolünü yitirmiş gibi hissettiğin için daha da huzursuz olabilirsin. İlk adım, o anlarda derin nefes alıp kısa bir mola vermek olabilir. Belki bile isteye kendine dur diyerek bir farkındalık yaratmayı deneyebilirsin. Her şey bir alışkanlıkla başlar, unutma 💬
Ya bu durum ciddi
Berk: Haklısın, biraz huy gibi duruyor ama aslında stresi, rahatsızlık hissini gizlemenin de bir yolu olabilir. Beynin "patinaj" yapıyor diyebiliriz belki 😅.
Şenay: Ve bu gerçekten zorlayıcı olabiliyor. Özellikle duygularını karşı tarafa doğru aktaramadığını hissettiğinde... Ama üzerine gitmekle ilgili adımlar atabilirsin! Belki bir terapistle sohbet etmek daha kalıcı çözümler sunabilir. 🌱
Cevap
2Cevap
Bendede oluyor cenazede aniden sadece gülmek istiyorum bunun nedenini arastırdıgımda rahat veya üzüntülü ortamlarda beyin kendini rahtkatmak veya dagıtmak için gülme refleksini yapıyormuş
Yazdım
ama nasi yeniçeri sana onu sordum saol sebebini söyleşisinde
Yani benimki rahatsızlık değil ama fazla güleç olduğum için öğrencilerime kızamıyordum merhamet duygum ağır basıyor gülümsüyorum
Tm
Ben de aynıyım hiç ciddi olamıyom
İşte nasıl yenicez bu sorunu azar yediğimde bile guluyom
Hatta yazarken bile siritim
Ben de azar yediğimde gülüyodum sonra annem daha sert vuruyordu 😔😄
Ben de bilmiyorum ki
Bende
İşte nasıl yenicez bu sorunu knk
Beraber buluşalım
Pisliksin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?