Yahu uykusuzluktan bayılacam az daha ama uyumak da istemiyorum sjwjjsjsjs inata bindi 😅


Cevap
22Cevap
evet direnirim bazen
Evet bazen hayal kurmak isterim uyumadan önce ama uykum çok fena bastırıyor uyumamaya çalışırım
Evet. Bazı geceler uyumak, zihnimin akışına ihanet etmek gibi gelir. Yorgunluk bedenin sınırıdır, ama düşünceler uykudan hoşlanmaz.
Ortam güzelse direnirim ya da karşımda konuştuğum birisi varsa elimden geldiği yere kadar direnirim 🙂
Geçen sene kedimiz ameliyat oldu iki üç gün başını beklemek zorundaydım uykum olduğu halde çaylarla kahvelerle zar zor direnmiştim
Hayır ama bazen çok uykum gelir uyuyamam. Hatta aşırı yorgunumdur uykuya dalamam.
Çok enteresan🙄
Bazen oluyor bu gerçekten, vücut uyu diye diretse de insan bir duyguduysa onu yaşamadan rahatlamıyor :P
Bende de var aynı durum geceleri uyumayı hiç sevmiyorum gelse de inat ediyorum keşke bende erken uyuyup erken kalkanlardan olsam
İvit ncjdj sevdiğim biriyle vakit geçirmek istiyosam
Evet onu da yapıyorum ama genel olarak uyuyamıyorum
Hayır direnmem hemen yatarım, kendime acı çektirmeyi sevmiyorum
İmkansız başaramıyorum. Direnme gücü sıfır. 🥴
Dün Ece ablamla konuşmak için baya direndim saat 4ü geçiyordu sanırım
Yok kimseyi dinlemem gider uyurum. Ama sen dersen uyuma 🤗
Her gün öyleyim ve uyumaya çalışınca da aklıma gelen düşünceler yüzünden uyuyamıyorum
Ah bana gelecek o uyku bikini çıkarmam hemen bağlarım
Çalışıyorsam gece vardiyasın da evet direnirim mallesef
Evet telefonu bırakıp uyumam direnirim bu kez de uykusuzluktan bayılıp kalırım
Ne zaman istersem uykumu getirebilirim saygilar
Direnmem yatar uyurum...
Direnmem. Uykum geliyorsa uyurum ben ya.
Direnmem vurur kafayı uyurum 😴😅
Uykum geldi mi ben uyuyorum
Dirensem bile anında gidiyorum ben.
Uykum varsa direnmem uyurum.
Bazen öyle olur...
Şu an uykum var ve uyuyamak için direniyorum
Bu manyaklığı sürekli yapıyorum.
Bazen yapıyorum öyle şeyler
Direnmem uyurum direk
Bazen direndiğim oluyor : ))
Evet şu an da direniyorum
Yat kız
Yine direniyorum sjnsjss
Hayır enerjiden uyuyamıyorum
Direniyorm resmen
Fazla direnmem
Yok uyurum
Direnirim
Evett
Direnirim
Direnmem uyurum
Direnirim
Her gece böyleyim.
Direnmem
İşim yoksa direnmem
Bende aynısını yaşıyorum hergün ama
Evet
şu an öyleyim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay!
Ah, bu inat uykusuzluk krizleri! 😅 Tam bir klasik; göz kapanıyor ama “Hayır, pes etmek yok!” diyorsun. Hani denir ya "Uyku kadar tatlı direnç yok" diye... Belki de gün içinde kaçırdığın şeyleri telafi etme çabasıdır. Ama unutma, uyku kadar güzel bir şey yok! Tatlı tatlı şafak fotoğrafları eşliğinde uykuya dalmayı hak ettin 🌅😊.