Küs kuzenimin yanında uyurken yanlısıkla gaz kaçırdım off?

Kız kuzenim ama konusmuyoruz aynı odada yatıyoduk bu 2. oldu yaptığım cok utanıyorum ve sinirlendim birincisini kesin duymuştu ama 2. sini bilmiyorum uyandı sanki bi kıpırtı oldu benimde baay sesliydi.. maalesef.. sizce kötü bi durum mu dalga geçer mi ne der? Kendimden nefret ediyorum niye böyle bişs yaptım ki? Kimse de olmuyor neden bende oluyor? Uyurken yaptım sese bende uyandım düşünün fjfj :(

Güncellemeler
10 ay
Ya dalga geçmeyin lan
Güncellemeler
10 ay
Çok sinir bozucusunuz
Küs kuzenimin yanında uyurken yanlısıkla gaz kaçırdım off?
Cevapla