Sizce bu arkadaşıma iyi yapmış mıyım siz olsanız ne yaparsınız?

İş yerinden kız arkadaşım çat kapı iş çıkışları hafta sonları bize geliyordu bende geçen annemle kahveye gitmek istedim yorgunum dedi ev dağınık dedi başka gün gelin dedi kabul etmedi o günden sonra bende kendisinin aramalarını açmadım bize de 3-4 gündür artık çat kapı gelemiyor çünkü ben kendisine geçen gün ben seni hep bize kabul ediyordum dedim
Sizce bu arkadaşıma iyi yapmış mıyım siz olsanız ne yaparsınız?
Cevapla