Dün bazı kişilerin yanında elimde olmadan ilk defa agladim Şu an kendimi kotu hissediyorum beni ezik mi gormuslerdiryada acıdılar?

Bana acımıslarmidir of asla ağlamazdım ama elimde degildi

Dün bazı kişilerin yanında elimde olmadan ilk defa agladim Şu an kendimi kotu hissediyorum beni ezik mi gormuslerdiryada acıdılar?
Cevapla