Arkadaşlar çıldırmamak elde değil?

maas yatmadan once esim dedi ki sizi gezmeye goturecegim maas yattiginda dedim tamam. Simdiye kadar da beni hic bir yere gezmeye goturmedi ne de ben istemedim. Ya parasi yoktu ya da yorgundu hep. Simdi ise maas yatmis benim hic aklima bile gelmiyordu gezmeye gidecegimiz. Sacima boya lazimdi 2 tane onu alir misin dedim diyor ki bu ay biraz az harclamam gerekiyor sikintidayim. Gecen ay baya bi borc almis arabaya lazim diye o da lazim olmamis diyorum e lazim olmadiysa geri goturup verseydin. Peki nereye gitti o paralar diyorum. Diyor ki sigara parasi , evdekilere hergun 2 tane dondurma aliyordu pahali olanlardan. Delirecegim.

Arkadaşlar çıldırmamak elde değil?
Cevapla