Boşanmak hakında?

Ben bir yıllık evliyim. kocamın ailesinden dolayı artık çok yoruldum eşimle aramızda anlaşmazlık olmaya başladı bana kötü davranmaya başladı bende artık bıktım boşanmak istedimi söyledim sonra telefonu kapatmış ulaşmadım işten çıkıp hızlıca eve gittim kedine birsey yapicak diye üzüldüm ağladık birbirimize sarılarak şimdi mutluyuz konuşmalar daha güzel benimle
Boşanmak hakında?
Cevapla