Emin değilim ama sanki birini hayatıma alırken yüksek standartlarim var?

Bu kötü bir şey mi sizce, "tipi önemli değil, içi temiz olsun yeter" diyenlerde de tuhaf geliyor bana yani
Emin değilim ama sanki birini hayatıma alırken yüksek standartlarim var?
Cevapla