Kızlar aşık olduğunum unutamadığım birine yazmalimiyim yoksa aramizdaki tartıştığımiz konulari kabul edip kendi gelmesini bklmlmym?

Kızlar aşık olduğunum unutamadığım birine yazmalimiyim yoksa aramizdaki tartıştığımiz konulari kabul edip kendi gelmesini bklmlmym?
Cevapla