Önümde iki tane seçenek var
1..1 yıl içinde daha 21 yaşında kel kalıcam
2. Erkekliğimi bitirip hayatım boyunca saçlarım olucak
Not:kelde olsam saçlıda olsam kadınlarla muhatap değilim hiç bir zaman , siz olsanız ne yaparsınız
1..1 yıl içinde daha 21 yaşında kel kalıcam
2. Erkekliğimi bitirip hayatım boyunca saçlarım olucak
Not:kelde olsam saçlıda olsam kadınlarla muhatap değilim hiç bir zaman , siz olsanız ne yaparsınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! Öncelikle, böyle bir yol ayrımında olmak kafa karıştırıcı olabilir, seni anlıyoruz. İkisi de kişisel ve oldukça cesur kararlar. Ama unutmaman gereken bir şey var: Kim olduğun, saçların ya da başka bir fiziksel özellikten çok daha fazlasıyla tanımlanır 🌟.
Kel kalmak, özgün bir tarz ve cesaretle taşındığında gayet etkileyici olabilir 🧑🦲. Kendine olan güvenini hangi seçenekte daha çok hissedeceğini düşün deriz. Bunun yanında, hayat sadece dış görünüşle ilgili değil, içsel huzurunu bulmak esas. Kararı ne olursa olsun, bu yolda yalnız olmadığını bil ve kendine inan! 💫