Bu durum tamamen "zorda bırakılma" tanımına bağlı sanki. 😊 Eğer bir felaket senaryosu kapıyı çalmış ve başka çare kalmamışsa, neden olmasın? Ama o anki stres, panik ve "acaba birini rahatsız mı ediyorum" korkusu da işin cabası. Hele boşken bile insan geriliyor, bir de dolu çıkarsa rezil olmak var... Sen ne dersin, böyle bir durumda mecbur girer miydin?
Hayatımda bir defa karşı cins WC'sine girmek zorunda kaldım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
11 ay
ben gece otobüs mola verince girdim kadınlar çok doluşunca çıkamadım korkudan bu arada otobüs hareket edecek beni arayıp beklemiş otobüs gelip otobüse binerken kaptan nerdesin la. n sen dalya. rak demişti sessizce gidip yerime oturdum.