Kardeşler , gafletin yoğunlaştığı bu zamanda, günde beş defa huzuru İlahiye çıkmak gibi büyük bir nimeti kaçırmak ziyan degilmidir?

Acaba bizleri bu nimetten alıkoyan perde nedir, nasıl yırtılır? Namaz, insanı hem dünya telaşından hem de nefsin esaretinden kurtaran bir rahmettir. Fakat çoğu zaman gaflet, üşengeçlik ve türlü bahanelerle bu davete icabet edemiyoruz. Oysa hakiki huzur orada... Kardeşlerim, siz bu perdeleri nasıl aşıyorsunuz? Paylaşmak ister misiniz?

Kardeşler , gafletin yoğunlaştığı bu zamanda, günde beş defa huzuru İlahiye çıkmak gibi büyük bir nimeti kaçırmak ziyan degilmidir?
Cevapla