Oncelikle lutfen biraz olgun olun ve dalga gecerek yazmayin.
Hoslandigim bi kiz var her gun evimin onunden geciyor, gore gore hoslanmaya basladim, hic tanismisligimiz konusmuslugumuz yok oyle yoldan gecen biri yani, acaba nasil tanismaliyim, bahaneyle olsa olur mu mesela olursa ornekte verin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
evett en sevdigim sorulardan biri simdi oncelikle pat diye gidip instasini ya da iletisime gecebileceginiz bir seyini isteme belki hem rahatsiz eder kizi ya da verirse bile sonrasinda engelleyebilir isini garantiye alip once kendini acikla merhaba birkac gundur denk geliyoruz cok hos gozukuyorsunuz rahatsiz olmazsaniz eger instagraminizi vs alabilir miyim de ama sokak agziyla degil biraz tatli dille iste cesaretini topla zaten reddedersede bir sey olmaz ne olacak dunyanin sonu degil ya istemezsede zorlama ama rahatsiz etmeye girer yoksa gelin bi kahve icelim ayaklarina hic girme cok gevsek erkek vibe i veriyor bize o yuzden tatli bi dille dediklerimi uygula reddedecegini sanmiyorum instasini ya da numarasini vs aldiktan sonrada kesinlikle ya umarim rahatsiz etmedim seni amacim asla oyle degil gibide bir seyler diyebilirsin cunki hersey pat diye olacagi icin garibine gidebilir bol sans🌸🫶🏼
Tesekkurler cevabin icin. İnstagram vs istemek yerine ve dogrudan tanismak icin gelmis gibi gorunmek yerine soyle yapilsa iyi olur mu; mesela benim yavri tvsnim var, liz gectifi zaman onu cevirsem 2 dk tavsana goz kulak olurmusun ekmek alip gelecegim desem, alip geldikden sonrada " belki fark ediyorsundur raharsiz ediyorsam kusura bakmada seni bazen goruyorum be sana bakiyorum, sen eski bir arkadasima benziuorsun acaba soyadin ne..." boyle bir bahane iyimi olur kotu mu
tavşanla etkileyebilirsin çoğu kız tavşanı sever ama eski bir arkadaşıma benziyorsun bahanesi inandırıcı değil yani niyetinin tanışmak olduğunu çok bariz belli edersin seni bir süredir görüyorum tanıdıkta duruyorsun diyebilirsin onun yerine öyle böyle derken konuşursun zaten baktın kız rahatsız olmuş gibi durmuyor alırsın bir sosyal medya hesabını. rica ederim bu arada yardımcı olabildiysem ne mutlu💗