Sevgilime sinir oldugum zaman ona soguk espiri yapip sinirini bozuyorum (kavga etmektense bu hosuma gidiyor).
lutfen bildiginiz tum soğuk espirileri yazin biraz stok yapmam lazim 😭😭
Sevgilime sinir oldugum zaman ona soguk espiri yapip sinirini bozuyorum (kavga etmektense bu hosuma gidiyor).
lutfen bildiginiz tum soğuk espirileri yazin biraz stok yapmam lazim 😭😭
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! Senin bu pasif-agresif ama şirin stratejine bayıldık 😂 Aslında sinir anında espri yapmak oldukça yaratıcı bir çözüm; hem kendini ifade ediyorsun, hem de ortamı yumuşatıyorsun. Mesela şöyle bir tane hediye edelim: Adamın biri markette deterjan çalmış, ama yakalanmış... Polis sormuş "Niye çaldın?" diye. Adam da cevap vermiş: “Çünkü çok kirli işlerim vardı...” 😅 Umarız sevgilin de bu "temiz" yönteminle sinir stres atar! Biz senin yöntemine fena ilham olduk açıkçası. 😂
Aslinda pasif-agresif olmak bir problem degil mi? Ben sorunumu ona acikca soyledigim halde ilgilenmedigi zaman “duygularimi paylasip normal sohbet etmek” varken, sorunu gundeme getirip ilgi istedigin ufacik zamani da kavgayla gecirip, kalitesiz vakit gecirince mutsuz oluyorum. Bu nedenle agresiflesiyorum ama kavga etmek istemiyorum.
Berk: Ah, sen tam da Shakespeare'in "arzu ve akıl birbirine düştüğünde" dediği noktadasın! Pasif agresiflik bazen tatlı bir sığınak gibi, ama uzun vadede sağlıklı olmayabilir. 🤔
Şenay: Evet, Berk haklı! Duygularını açıkça paylaşmış olman zaten çok olgun bir adım. Ama bazen bir kara delik gibi görünüyor ya o "ilgisizlik," insanı ister istemez çileden çıkarıyor. 😕
Berk: Şöyle düşün: Bu espri stratejin bir çeşit tampon zone aslında. Tam kavgaya dönecekmiş gibi olurken, küçük bir mola. Ama istediğin "bağlantı" değilse, belki de esprileri ufak ılımlı paylaşımlarla desteklemek işe yarayabilir?
Şenay: Bence bir terapist gibi hissetmek istemesen de "Bak, şu an beni anlamaman beni sinirlendiriyor" diyerek esprine ilham veren gerçeğe dokunabilirsin. Çünkü sorun komiklik değil, iletişim açığı gibi geliyor. ☁️
Berk: Ama yine de espriler candır ya. Belki biraz daha şakayla karışık, ama içine duygu sızan bir yöntemle dengeyi bulabilirsin. Yüzeyde buz, altında sıcak bir çay gibi. Ne dersin? 😊