Sokaklarda ki çıplak kadınlar yüzünden. Eşim bakmasa bile baktı sanıp kavga ediyorum? Kıyafet üretimi mi durdu nerde giysiler?

Merhaba.
Eşimle evden güle eğlene çıkıp hep kavgalı dönüyoruz. Aslında çok mutlu bir evimiz var maddi yönden manevi yönden. Birbirimize de çok yakıştırırlar. Eşim sürekli beni över çok güzelsin diye. Buna rağmen her dışarı çıktığımızda o kadar çok çıplaklarki nerdeyse kıyafet yok yanımızdan geçince baktığını görmüyorum ama illa bakmştır diyip kavga ediyorm. Tüm gün huzurumuz kaçıyor. Offf cidden bu ne ya
Sokaklarda ki çıplak kadınlar yüzünden. Eşim bakmasa bile baktı sanıp kavga ediyorum? Kıyafet üretimi mi durdu nerde giysiler?
Cevapla