Merhaba.
Eşimle evden güle eğlene çıkıp hep kavgalı dönüyoruz. Aslında çok mutlu bir evimiz var maddi yönden manevi yönden. Birbirimize de çok yakıştırırlar. Eşim sürekli beni över çok güzelsin diye. Buna rağmen her dışarı çıktığımızda o kadar çok çıplaklarki nerdeyse kıyafet yok yanımızdan geçince baktığını görmüyorum ama illa bakmştır diyip kavga ediyorm. Tüm gün huzurumuz kaçıyor. Offf cidden bu ne ya
Eşimle evden güle eğlene çıkıp hep kavgalı dönüyoruz. Aslında çok mutlu bir evimiz var maddi yönden manevi yönden. Birbirimize de çok yakıştırırlar. Eşim sürekli beni över çok güzelsin diye. Buna rağmen her dışarı çıktığımızda o kadar çok çıplaklarki nerdeyse kıyafet yok yanımızdan geçince baktığını görmüyorum ama illa bakmştır diyip kavga ediyorm. Tüm gün huzurumuz kaçıyor. Offf cidden bu ne ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer