Bu dünyada günah işleyenler hiçbir ceza alamayacak mı?

burada zaten hiçbir şey almıyorlar üstelik devlet işe bile sokuyor. Öteki dünyada da yanmayacaklar mı?

Zina edenler

Hırsızlık yapanlar

Teröristler

Tecevuzculer

Katiller

Gibi gibi..

Hepsi de rahat mutlu ama hiçbir suç işlemeyen ya da bunları yapmayanlar mutsuz niye böyle

Bu dünyada günah işleyenler hiçbir ceza alamayacak mı?
Cevapla