Erkekler cirkin kizlara karsi hep boyle kaba ve kiymet bilmez midir?

Guvenligiz, nobetin son saatinde 2 kisi kalmamiza gerek kalmiyor, tek kisi kalsa da digeri erken ciksa bir sey demiyorlar. Sen cik istersen ben beklerim dedi. Haksizlik olur ayip olur diye "yok ya birlikte bekler bitince cikariz iste" dedim, iyi sen bekliyosun madem ben gidicem deyip cikti

Erkekler cirkin kizlara karsi hep boyle kaba ve kiymet bilmez midir?
Cevapla