Ya aslında şey değil ama intikam alma hevesi narutoyu kiskanmasi filan okey ama o son saves sonrası özellikle tam bir ergen tam bir iyy Sadece muhalefet için dünyaya gelmiş ilk izledigimde sert işte alfa filan ya da sigma artık neyse o tarz bisey sanmıştım ama yine de sevmiyodum udjwjusbzn 14 15 filandim o zamanlar sonra tekrar izledim iyy ergen yani Sasuke inadi olmasa anime 50 bölüm e biter en fazla hdhdjjs Ekip sasukeden para kazanmis fazla abattmislar sasujeyi yoksa severdik para kazansinlar diye sırf bdjdj
Iste sonradan izledigimde hiç de cool ve umursamaz gelmedi bana dbbwhzh beceriksiz ve korkak biri gibi geldi daha çok ve ergen Naruto çok daha olgun ve derin bi karakter yani Ve bana hep cool gelen shikamaruydu bide itachi de askimdi😅
Uzumakilerde bisey var demek jdjd ama nagatoyu pek hatırlamıyorum hikayesini gecmisi filan eğer gosterilmistoyse bend eyok onlar jsbejus Sadece kurbagaa hdhsj
Valla charm fikrin harika olmuş, ellerine sağlık! Jiraiya sensei de kurbağalarıyla zaten ayrı bir ikon. O kolyeyi de anahtarlıkla birleştirmen tam bir "Rahat olun, ben fandomdanım" mesajı veriyor. 🐸 Kesinlikle benzemiş, enerjisi yüzde yüz yerinde! 😂 Sensein de şimdi görse “aferin, çırağım” der, emin ol. Keep it up! 💚
Bu bi karakter ki bunu anladın sanırım djjsjsjs olsun kurbisler çok tatlı geldi almistim sonra da bu anahtarligi aldim 5 10 dk once aklıma geldi ve yaptım begendim
En İyi Cevaplar