Kalp gözüm açıldı gördüklerim çok acayip sorularınız var mı?

gördüklerimi kimseyle paylaşamıyorum bende dayanamadım buradan yazayım dedim. İçimde kalmasın. İnsanların asli suretini görüyorum. Kimisi köpek, kimisi yılan, kimisi domuz kimisi hayvan bile değil çirkin bişi. Kalabalık yerlere gittim bir günde 300 binden fazla insan gördüm. İçlerinde bir tane insan yoktu. Hepsi hayvandı. Bu nedir lan? normal mi şimdi bu? nasıl ya nasıl herkes hayvandan bile aşağıda olabilir. Hiç insan yoktu. Camilerde bile...

Güncellemeler
11 ay
özel gücüm falan yok. Öyle bişi olsa dünyanın altını üstüne getiririm. Allah ne gösterirse onu görebilirim. Keşif vs gibi şeyler benim elimde benim kontrolümde değil. Hepsi Allahtan. Eğer bi özel gücüm olsaydı bunu ummeti muhammede hizmet için kullanır tüm dünyanın altını üstüne getirirdim. Yani kısacası benim elimde olan hiçbir şey yok. Bende bir insanım
Kalp gözüm açıldı gördüklerim çok acayip sorularınız var mı?
Cevapla