Erkek kankam neden hep diğer erkekleri kötü olduğunu anlatıyor?

Diğer erkeklerin tek derdinin +18 olduğunu söylüyor kendi yakın arkadaşlarının dahil aynı olduğunu anlatıyor tamam belki haklı ama onun yüzünden erkeklerden soğudum resmen ama o arkadaşları ne kadar kötü olsada onlardan farklı olduğunu söylüyor haklı aslında dindar iyi biri ama bu mevzu baydı artık

Erkek kankam neden hep diğer erkekleri kötü olduğunu anlatıyor?
Cevapla