Benmi böyleyim sadece düşük seviye erkekler kesinlikle ilgimi çekmiyor?

Doktor hukukçu mimar mühendis iş adamları vb. Den aşağı erkekleri erkek gibi göremiyorum. Erkek dediğin ezik sünepe olmamalı bence. Şöyle sıktiğı taşın suyunu çıkarmalı yönetebilmeli toplumda sözü geçen olmalı. Kimsenin sjklemediği eziğin teki olmamalı. Şimdi böyle erkekler sana neden baksın diye saçmalayacaksiniz. Öylede bir bakiyorlarki aklınız şaşar. Ha konu bana bakıp bakmamalarida değil. Bakar veya bakmaz onlara kalmış. Ha velevki bakmıyor diyelim. Öyle bir durum olsaydı dahi düşük seviyeli erkeğin suratına dahi yine bakmazdım. Şöyle söyleyeyim hatta dünyadan yüksek statülü erkekler yok olsaydı bir anda sadece düşük seviye erkekler kalsaydı karşı cinse olan yönelimim tamamen biterdi. Ya kadınlara yönelirdim ya da ömür boyu yalnız kalmayı tercih ederdim.
Benmi böyleyim sadece düşük seviye erkekler kesinlikle ilgimi çekmiyor?
Cevapla