Beyler. Çok güzel bi genç kız var ve iyi niyetli hatta melek gibi buluyonuz onu tamammi?

Bu kiz için onu iyi ve değerli hissettirmeye çalışır mısınız? Yani buna değer birisi midir erkekler açısından sizce? Çünkü ben bi erkek bana iyi davranınca deger verince buna layık degilmsiim gibi hissedip korkuya kapılıyorum. çok iyi çocuklar yanasmaya çalışıyor ama ben sırf güzel veya onların dediği gibi fazla iyi diye biliniyorum diye beni sevmeleri yeterli gelmiyor, kendimi bildim bileli ailem beni basari olmadan sevmez ve arkadaş yapmakta hep zorlanirim. Bi kız ne kadar ileri gidebilirsiniz onu merak ediyorum cevaplarsaniz cok minnettar kalırım 🌸

Beyler. Çok güzel bi genç kız var ve iyi niyetli hatta melek gibi buluyonuz onu tamammi?
Cevapla