Burada olmamın sebebi kimdi, neydi, niçindi felandı filandı derken

fena yadırgıyorum ne biçim yatak 😆
Burada olmamın sebebi kimdi, neydi, niçindi felandı filandı derken

fena yadırgıyorum ne biçim yatak 😆
Kendi yatağım olmayan her yatağı ne kadar güzel olursa olsun yadirgarim.
26 Haziran'dan beri otellerde konakliyorum. Dolayısıyla son 10 günüm yadirgamakla geçti 🤣
Allah allah Bülent Ersoy nidasıyla..
Vay babam vay 😫 ilk sefer de istanbul’a geliyorsun beni valize sıkıştırıp götürüyorsun
Atraksiyon severim
Tamam da hastaneden nasıl çıkartacağız beni 😆
Beni kaçırınca kız kaçırmış kadar olacaksın
Bavula gireceğim başka ne olsun 😆bir de senin sayende casadella yiyeceğim
Evvet zeka küpleri yerinden oynadı, işte atraksiyonu burada
Bu arada ben büyük boy için fazla küçüğüm bagaj boyum ben😒
O kadar pilotluk yaptın bir Nazın geçsin 😏
😂kandırıkçı seni
İtalya duy sesimi de şu Beyfendiye biftek verme! Bak yiyebilecek misin😏
Beni sinir etme zaten canım hastane yemeği dışında bir şeyler yemeyi istiyor, bir de İtalya dedin 😳😳offlasam hangi dağ yıkılır
Kan değerlerimde sıkıntı var hojam
Hallederiz 🤣
Hiç yadırgamam.. O kadar saçma yerlerde uyudum ki.. Kasa üstleri.. Masa üstleri.. Peynir açma tezgahinin altına karton serip hastanede saldalye tepesi vs s vs.. O yüzden bir şekilde yattığım yere göre şekil alıp uyurum.. Yeter ki uyumak isteyeyim :)))
😳 vay be
Bu arada geçmiş olsun.. Önemli bir şey değildir umarım...
Teşekkür ederim 🙏 umarım
Teşekkür ederim.. Nasıl oldun?
Rica ederim. Taburcu oldum iyiyim
Bundan 5 yıl önce, yastığı bile olmayan ve hatta tam düz bir zeminde bile bulunmayan bir yeri yadırgamıştım.
Geçmiş olsun
Rica ederim
Rica ederim ne demek
Biz Berk ve Şenay!
Aaa, burası bir hastane yatağı mı? Eğer öyleyse “niçin buradayım” sorusu bayağı anlam kazanıyor! Alışık olmadığın bir yatak insanı tuhaf hissettirir tabii. Hele de çevren hastane enerjisiyle doluysa, insanın kafasındaki soru işaretleri bir türlü yatışmaz. Umarız, ne için buradaysan bir an önce sağlıkla o yataktan kalkarsın. Böyle yerlerde rahatlık zor, değil mi? 🛏️❤️🩹
Devre mülk ayarlattım kendime, çıkıp tekrar girip tekrar çık gir zor oluyor
Devre mülk ayarlamak güzel çözüm olmuş! Sürekli mekan değiştirip alışmaya çalışırken kafa karışır tabii. Şimdi konforlu bir düzenin olduğunu duymak içimizi rahatlattı. Keyifle kal artık orada! ☀️🏡
Cevap
41Cevap
Vallaha sahilde şezlongta sızmıştım🤣
Ve bütün gün belim ve gtüm agrıdı😄
Sende hastane gibi bi yerdesin🙄
Sefan olsun, evet Allah düşürmesin
Saol ya bayaga olmuştu
Amin düşürmesin zor işler
Geçmiş olsun kolay kolay gece misafirliği yapmam en son eşimin ablasında kalmıştım ve yerimi yadırgamıştım
☺️ teşekkür ederim
Opss!
Hastane mi orası?🤔
İsteğim dışında evimden farklı bir yerde uyumam gerekirse her türlü yadırgarım 🙃
Evet maalesef hastane yatağı.
Bu huy yüzünden yatağımı sırtlayasım geliyor
İşte hastane yatağı olduğu için etkisi oluyor zaten tamamen duygusal anlamda 😆
Halhalını sevsinler 🤩
😆😆sağolasın
Al dinle aklıma düşürdün 🤩🫠
https://youtu.be/91eSRNILIZw?feature=shared
Sabah sabah keyfim yerine gelsin 😆sağol
Gelsin tabi hiç de gitmesin 😀🙏
🥰teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 🌸
Bazı yerlerde yatsam saçma sapan rüyalar görüyorum..
Geçmiş olsun 😔😔
Teşekkür ederim ☺️
Ben de huzursuz uyuyorum
Rica ederim 😌
Dün oturduğum yeri yadırgadım yattığını yer hep aynı bu nedenle yadırgamam..
😀
Mecbur kaldığım için durakta yatmıştım geçen ay, hem korkum vardı hem de aşırı rahatsızdı :)
Çok zor bir durum
Öyleydi :) şükür o günü kazasız bitirmiştim.
Kesinlikle öyle, ürkütücü
Hastane mi orası geçmiş olsun, bazen kendi yatağımda bile tepiniyorum ya ben shdhd
O bende de oluyor 😆hastane yatakları ekstra tepindiriyor
Şöyle bir param olmadı yahu, zenginlik başka şey. Görüşmeyeli nasılsın? :D
Nasip etsin diyeceğim olmaz 🙂↔️ hastane ortamında keyif yapıyorum 😂😂
Aa ben yazlık tatildesin sandım : Hastaneyi görmedim cidden, hayırdır?
Göreceğiz hayır mı şer mi 🤷♀️
Hayırdır hayır.
Kanser ihtimali..
Saçmalama Allah korusun, neden şüphelendin yani sorun ne?
Kan değerlerimle alakalı olduğu için tam net bir şey demiyorlar, lösemi olabilir.
Dilerim öyle bir konu söz konusu değildir. Boş boş nasihat veresim de yok ama canını sıkma.
😊teşekkür ederim
Beni tanımadın muhtemelen :D
Hayır sen kimdir inşallah 😆😆
Ulu orta ifşa olamam :D
Peki keine 😆
Bizi buraya biri getirir, ondan sonrası bizim tercihimizdir, gitmek ya da kalmak😀
Ayaklarım 😆😆
Geçen hafta koltukta uyuya kaldım yastık kafamı uyuşturdu..
Tüh ya 😀
Arkadaşımın evinde gözüme uyku girmedi, uyuyamadım sabah 5 de evime dönüp uyudum😁
En iyi karar
En güzel yatak, kendi yatağım 😁
Kesinlikle ama sırtlanıp götürememek ayrı bir üzüntü
Öyle tabi😁, kendi alanımda rahat ediyorum genel olarak😇
Süper
Çok hoş bir tarzın var. Yattığım yer değil nerede kiminle uykuya geçtiğimi önemserim!
Hastane yatakları tek kişilik ya sıkıntı olur ikinci kişi 😂😂
Geçmiş olsun iyi misin peki?
Teşekkür ederim. Diğer insanların acılarına şahit olunca şükür! demek dışında bir şey diyemiyorum. İyiyimdir umarım
İyi ol başkalarının acılarını hissetmeye çalışmak insan olduğunu gösterir
Ayrıca tarz gerçekten güzel ve ben ayrıntıyı severim
Teşekkür ederim
cumartesi gecesi yeğenimle yatmak gibi bir hata yaptım bütün gece ayakları ağzımın içindeydi
Yataktan koltuğa geçince koltuğun daha rahat olduğunu farkedince. Yatak değil Çin işkencesi aqq
Yatak yerine koltuk koy rahatsız olup kalkma 😀
Fukara hissettiriyor
Zor işler
geçmiş olsun ağam nen var
Bir şeyim yok arada kafa yapsın diye devre mülk aldım
🥸
Geçmiş olsun neeeen var gardaşş 😂
Bakacağız daha belli değil
Ben bilsem doktor olurdum 😆😆
Serum yemeye mi gittin
Arada kafaya yapıyor, tek zevkim bu 😂
Neden böyle bir soru var ki 😂
Neden olmasın ki 🙃
Halhal altın mı bayannn😂😂
Tabisi 😆
Zaten sitedekiler nazar edecek, halhaldan ziyade bayacağıma bir şey olacak diye korkuyorum
Hayattayken gömdüler ya beni, şu an depresyona girmek üzereyim.
😀😀görmek ile bakmak arasında ki farkı bulamıyorlar daha.. hasta benim cınım
İyiyim merak etme
Masaja ihtiyacım var , omuzlarım bu yatakta tutuldu
Benim elim de ağrıyo roz biliyon omzum da ağrıyo kim masaj yapıyosa diğer yatak boştu uzandım acilen ilgi istiyoz biz esrimlen
Ah ah cahildim dünyanın rengine kandım
Valla benim tek odagim ayaklarin oldu :) halhalinda güzelmiş:)
Sağol ya 😆😆
Rica ederim :) keske ojede sürmeymissin ve biraz dahs yakin cekim yapsaydın tadindan yenmezdi :)
Fetişistsin sanırım 😀😀hastaneye yattım oje ile nasıl olacak 😅😅
Fetisim mi bilmiyorum ama guzel ayaklara ilgim var seviyorum:)) hastahane mi neyin var geçmiş olsun canim bilmiyordum ki
Öleceğim günün tarihini bekliyorum. Ben de bilmiyorum bakıyorlar
Saçmalama daha dur yeni tanistik hiçbir yere gidemezsin gercekten neyin var neden hastahanedesin
😆😆arkadaş herkese de yürümeyin ya
Ne alaka ya merak etmek mi yürümek oluyor
Öyle diyorsan sorry
Önemli değil peki nasil oldun ne durumdasin
Evdeyim, iyiyim.
Güzel buna sevindim evdesin ama bir denk gelemiyoruz ya :(
Pijaman erkek pijamasımı la skskd aaa halhal
Eşofman, bilmem ben erkek giyim olarak almadım fakat erkeklerin olabilecek kıyafetlerini de tercih ediyorum , sıkıntı yok yeter ki beğeneyim
Niye minnoş kalbimi kırıyorsun. Halhal ayağında güzel olmuş
Para veriyoruz bir zahmet yakışsın 😆
Güle güle giy
Bizim hastanede değilsin 😀
Hemen nakil isteyeyim
Hangi bransta yatiyorsun
Dahiliye
Geçmiş olsun dahiliye bizde var sevk işlemlerini başlatalım
Teşekkür ederim ☺️
Niye yatıyorsun
Kan değerlerimden dolayı
Sakınca yoksa neyin var
Tam tanı yok şu an , tahliller yapılacak. Hematoloji bakıyor şu an
Hangi değerlerin bozuk acaba
🤷♀️
Bilseydin yorum yapabilirdim
kilolu musun ayaklarından belli
Olabilirim
Tamam:)
Geçmiş olsun. Ne oldu yahu.
Hayırlısı şu an tam netlik yok
Geçmiş olsun başka yerde uyumak gerçekten sıkıntı
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim kaç gün daha oradasın
Kim bilir 😆doktor civanımın yolunu gözlüyorum
Hahaha tez zamanda gelsin taburcu etsin seni😂
Aminn 😀
Yadırgamıyorum yatağın önemi yok
En iyisi
Yeter ki horlayan biri olmasın😂
Eve dönene kadar idare et
Dönebilirsem denerim 😆
Dönersin, o bacaklarla yürüterek bile dönersşn😂
Uzaktayım 😆😆yürürsem iki günde varırım
Benzşnden tasarruf edersin fena mı😂
Doğru söylüyorsun 😆
Ciddiye alıp yürümede😂her doğru uygulanabilir değildir sonuçta😂
Yok yeaa, şarjdayım 😆elektriği bulanın ruhuna el fatiha oluyup gaza basacağım
Bencamin franklin aradığın ulu kişi, döların üstünde nur yüzüyle bakıyor kendisi😂😂😂elektrikli araba pişmanlıktır diyorum
😂😂😂deniyoruz ama şu anlık bir sıkıntısı yok, sıkılırsak benjamine geçiş yaparız 😆😆
Hastanedeymişsin geçmiş olsun demek ki motörü bozunca elektrikli araba... tamam şimdi oturdu olay😂😂😍
😆😆😆😆 teşekkür ederim
Ahahaha rahatsızlık nedir ayıptır sorması
Can sıkıntısı, kalp kırıklığı 😆😆bilmiyorum bekliyorum iki aydır süründürüyorlar hojam, sanırım ölüm döşeğim burası
2 aydır mı, geçmiş olsun ya, semptomların nedir
Kan değerlerimle alakalı araştırmalar yapılıyor. Göreceğiz
Nasa procesi gibi, hadi inşallah her şey iyi çıkar kısa zamanda sağlığına kavuşursun
Nasadan ne eksiğimiz var 🤭
Bilim adamı, satürn 13 roketi falan flan😂
Yok ya 😆😆 bilim adamlarını gelip bu siteden toplasınlar , roket kolay iş iman gücüyle hallederiz
Ben eski bilim adamıyım, rokette senden kuruyoruz o zaman nasayı😂
İmanım sağlamdır, oley 😀
Bende iman yok seninkiyle şdare edicez artık😂😂
Olmaz bu ülke iman dolu insanlar barındırıyor, naasssıl ben de iman yok dersin 😆😆
Nerelisin sen😂
Tunceli
Oooo saz çalıyor musun
Yok ya hiç sevmediğim bir enstrüman, ben keman, yan flüt ve bateri seviyorum.
Yan flüt ooooo sanatçılık var mı
Yok ya kendimi eğlendirecek kadar
Yan flütle😂😂
Nasıl oluyor o iş, tuncelide yan flüt kursumu var😂
Nerelisin dedin nerede olduğumu sormadın 😃
Neredesin😂
İstanbul -Beykoz
Giresunlularla beraber yaşıyorsun tani😂
Yani çok kişi tanıyorum daha Giresunlulara denk gelmedim
Nası ya ne zamandır oturuyorsun orası hep giresunlu dolu
15sene olacak
Giresunlu görmedin 15 senedir, enteresan
😆
Muhit önemli demek ki
Önemlidir tabi😂😂😂😂deniz kenarı villan varsa😂
😀😀 evet
Hep zengo bir arkadaş arardım sonunda buldum, bi ayağında çukurda😂😂😂😂hiç zaman kaybetmeden beni miraçın yap😂😂😂😂
Miraçu😂
Mirasçı, gülmekten yazanadım
İki tane mirasçım var zaten bi sen eksiksin 😆😆
3 olsun güçlü olsun😂😂
😀😀 sana vereyim
Allah razı olsun, yalı da benim de hissem olacak daha mıtlu olamazdım😂😂
Çok da şeeey yapma
Sabahlar olmasın öyle sevindim😂
Sabahı göremeyeceksin bu gidişle
Niye ki😂😂😂
Olmasın diye sen söylüyorsun, sakin ol goodboy
Yoksa beni öldürüp mirası yedirmeyecek misin😂
Mirasyedililer peşinde dikkat et 😆
Ahahaha sorun değil😂😂
Plakamı okurlar ancak arkadan😂😂
Çıktın mı hastaneden
Çıktım
Geçmiş olsun
Dün tam 3 yer değiştirdim 😂
Hey maşallah 😆
Attıracak mısın beni 😆😆no hakaret
Yuhalama yapmam ben, ancak tebrik ederim.
Yuhum gelmiyor demişsin bilader 😆😆
Neredensin 😆😆
🤣🤣istanbul İstanbul olalı böyle şive görmedi helal sana
Şiven İstanbuldan aslın Anadolu 🤔
Yap be ! Zaten canım çekti karışık ızgara 🍗
Aynen yapayım da yiyeyim
Sağolasın 🙃
Yerde yattım sadece belim agırdı onu yadırgadım
Uyuyabildiğim her yer yeter bana
Otobüs koltuğuydu 😔
evet yatakta yatinca yadirgiyorum
Hatırlamıyorum hemen uyurum
Birkaç ay önceydi sanırım..
Ölünce yadırgarım sadece
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🙏
Hastane zor ya geçmiş olsunnn
Teşekkür ederim 🙏
O nasil ayak
Palet gibi ya 🥹
İnsan asik olunca sevdiginin ayağı bile güzel gelir alhfsjd
Ne paleti ya😂
Sahibi var 😆😆
Evet 🤣🤣
çok hoş :)
😅
ama çok güzeller
Hastane sanırım
Evet
Gelmiş olsun
Rahat olmasını bekleyemezdim
Teşekkür ederim
Önemli bir durum yoktur umarım
Umarım 🤞
🌺🌺🌺🌺
Hayatta yadırgamam
Ne güzel
Darısı başına 😂
Huylu huyundan vazgeçmez 😆
Alışkanlık bence ya
Tabi ki
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Önemli bir şey değil umarım?
Çok şükür iyi çıktı
Sevindim iyi ol
🙏
Niye yadırgayım aq biri zorla mı yatağa soktu
Geçmiş olsun
Bu nasıl bacak böyle soba borusu gibi
Ne yapalım malzeme bu 😁😁
Şu sitede zayıf kadın görmeyeceğiz hiç
😆😆 hayat işte ne yapalım, magazin programını veya stil programlarını izlemeye devam edeceğiz
Yazık bize bizde sandık ki profillerde ki gibi kadınlar güzel fit şekilde ama nerde bı bacak bile olayı gösteriyor 😂
Neye niyet neye kısmet 😀
Birde hesap isimleri var prenses Elizabeth gibi halayller ama gerçekler emine 😂
Hemşire mı geldi 😂😂
Hayal de mi kurmayalım arkadaş 😆😆bırakın Elizabethleri
Az ye sende bak tansiyon çıktı her yerin yağ tulumu olmuş 😂😂
Yağ iyidir hava yastığı niyetine kullanıyorum🥹
Üzülme 😅
Bunu üzmeden önce denemeliydin 🥺😭😭
Gerçek olanı demek zorundayım başka bor soruda senin yorumunda öyleydi çünkü 😂😂
Bak bak açık da ararmış
Doğru tek olunca denk geliyor illa karşına 😂
Evet öyle oldu 😃
Biliyorum 😂😂
😀😀
Çıktın mı yoksa 😂😂
Geçmiş olsuna geleceğim çıktıysan 😂
Çıktım
Akşama geliyorum öyleyse 😂
Gel gel 😆😆
Ne getireyim gelirken 😂😂
Çikileta lokum çipsss işte öyle şeyler
Markete mi gitsek birlikte getirmek zor olacak gezerken yersin 😂
Olur terliğimi giyip geleyrum
Hadi bakalım çabuk ol 😂😂 kilo dan yürüyebilirsen tabi 😂
Bak nazara geldim terliğim koptii
Onu da mı koparttın
Güç böyle bir şey 😕
Başka yok mu terlik 😂
Bulamam şimdi bu ayaklara , özel dikimdi
Haydaaa boru demiştim geri alıyorum 😂😂
Haydaa şimdi hangi mertebeye yükseldik
Bı tık üzerine geçiyorum😂
Eyvah eyvah
Kendin bile korktun di mi
Korkudan ne yapacağımı bilemedim
Altına kaçırma lütfen
Kaçırdım bile
Pisss
🫢 hehe 🤭
Bez mı vardı 😂😂
Yoktu 🙃
Abooo gitti güzelim şeyler 😂
Aman çok takma, sal gitsin 🤣🤣
Saldım bende haha😂😂
Sefamız olsun
Doldur da içelim
Doldurdum doldurmasına da içilir mi bilemedim 🤣🤣
Haha mikropsun 😂😂
🙃🙃Öyleyimdir ayıptır söylemesi
Umarım uykuların kaçar 😂😂
Ne oldu şimdi 😂
Uykularım kaçtı ben de yeni uyandım 🤣🤣
Yalanını emi 😂
E evet 😆
Hala yiyin mı 😂
Yiyem 😆
Gelsin basenler kilocuklar 😂😂
Basenim hiç olmadı çok şükür🤣kilo iyidir yedek lastik gibi hayat kurtarıyor.
Böyle olumlu mazeret görmedim hiç hahsbshlhksudn😂
😅😅 olumluyumdur ondan
Kime göre 😂😂
Ben yazdığıma göre ve sürekli onaylanıyorum demek ki başarılıyım 😆
Beyin alışmış vücut alışık değil tepkili 😂😂
Sevgilin kızdı mı 😂
Ne sevgilisi 😆evliyim ben
Zoruna gidenin … gitsin 😆😆
Neresine 😂😂
Sesin kesildi geldi mi 😂
Gırgırına giriyorum buralara, saçma sapan işlerle entrikalarla ilgilenmem.
Başarılar 😂
Çıktın mı
Çok uzun zaman oldu.
Uzun zaman olmuştur
Yadirgamadim
Bende yadırgadım
baya oldu
Kimdi neydi niçindi
🤷♀️
Yat uyu kızz
🫡
Hastaydım
Çok şükür 🙏
O ayak ne ya
Orası neresi ki
Hiç hatırlamıyorum
Hiçbir zamann
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?