Hergun işten geliyorum, yemek yiyip uyumak için odama gidiyorum yanlış bunun neresinde? ?

Hergun işten geliyorum, yemek yiyip uyumak için yatak odasına gidiyorum.

Son gunlerde eşim yemeği önüme kafama atar gibi koyuyor.

Sorun nerde sizce?

Hergun işten geliyorum, yemek yiyip uyumak için odama gidiyorum yanlış bunun neresinde? ?
Cevapla