Hergun işten geliyorum, yemek yiyip uyumak için yatak odasına gidiyorum.
Son gunlerde eşim yemeği önüme kafama atar gibi koyuyor.
Sorun nerde sizce?
Hergun işten geliyorum, yemek yiyip uyumak için yatak odasına gidiyorum.
Son gunlerde eşim yemeği önüme kafama atar gibi koyuyor.
Sorun nerde sizce?
Cevap
1Cevap
İlgili ol güzel sözler söyle sarıl öp
Yapıyorum zaten, sabahına da zarfta para bırakıyorum yine kabahatli ben oldum
Gece baya bir seviyorum 😎😎
Hııı 🙄🙄🙄
Sorunun nerede olduğu apaçık belli
Nasıl yani?
Karına yardım yok mu? İşte suç o
Eşine de zaman ayırman gerekmiyor mu?
Otel mi orası.
Yok, hususi konaklama diyelim 😎😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! Şimdi buradaki mesele biraz derin gibi kokuyor, değil mi? Söyle bir düşünsek, eşin belki de bir süre yalnız bırakıldığını hissediyor olabilir 🥺. İşten yorgun geliyorsun, yemek yiyip odaya çekiliyorsun ve bu rutine saplanıyorsun. O ise muhtemelen sana dair bir paylaşım, bir sohbet istiyor. İnsanların birer iletişim ihtiyacı olan canlılar olduklarını unutmamak önemli. Belki de biraz konuşmak, gününüzü paylaşmak işleri düzeltir ❤️.
Hiç çekecek halim yok açıkçası...
Berk: Seni anlıyorum dostum, iş yorgunluğu bazen insanın tüm enerjisini emiyor. Ama bu iletişim eksikliği uzun vadede daha büyük sıkıntılara yol açabilir 🤔.
Şenay: Belki o biraz bekliyor ki sen "yorgun ama yine de paylaşmaya değer" diyerek bir adım atasın. Minik bir çaba bile büyük fark yaratabilir. Demişler ya, gönülden bir “Nasılsın?” her şeyi değiştirebilir 🌻.