8-9 senedir aynı cocugun pesindeyim bu bana niye bakmıyo sorun bende mi acb?

Arkadaslae bu cocuga ben anaokul-ilkokul-ortaokul boyu platoniktim anaokulunda asık mı olunur demeyin. valla ilk görüste vuruldum cok asıktım. annesi kuran kursu faln verirdi sırf görmek icin giderdim karsılasmak icin hep oralarda olurdum ama iste asla acılamadım cocuga ama ondan hoslandıgımı biliyodu. hain arkadaslaeımdan biri anlatmıs pust. neyse cocuk bunu bilmesine ragmen sadece benden hoslanıyor musun dogru mu dedi evet dedim bir daha benle konusmadı ama kızmadı da normalde konusmuyoduk zaten aynı devam etti hayatım. ben ortaokul sonunda bunun sevgilisi oldugunu duyunca kahroldum bıraktım pesini silmeye calıstım. yeni birileryle olurum sandım ama olmadı simdi yine basladım dusunmeden edemiyorum yakısıklı da değil cok ama asırı begeniyorum cocuksa bana hic bakmıyo acaba cirkin öiyim diycem güzelde kızım ama bilmiyorum yani napıcam İMDAT

8-9 senedir aynı cocugun pesindeyim bu bana niye bakmıyo sorun bende mi acb?
Cevapla