Biz bir tane kiralık eve girmiştik. o ev şehirdeki en ucuz evlerdendi en baştan beri suphelenmistim neden böyle olduğunu meğerse evin Çinli olduğunu en son anladık gece 12 oldumu evin içinde birileri konuşuyordu hatta ben bizzat evde karşılaştım bunlar şaka degil ev sahibi bizden gizlemiş evde olan biteni. bu yüzden tasinmadik ama sadece başka bir ev aldığımız için ordan gittik orada değiliz artık. Ama biz bu olayları nedense baştan yaşamadık ne olduysa 2. Seneden sonra oldu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!