Arkadaşla içilen “hayatımız kaydı ama hala gülüyoruz” kahvesi içmeye gidiyorum 🙃☕️

Arkadaşla içilen “hayatımız kaydı ama hala gülüyoruz” kahvesi içmeye gidiyorum 🙃☕️

Eve geldim, televizyona bakıyordum, arkadaşlar aradı, yemek yedim, sigara yaktım, şimdi dışarı çıkıyorum.. Hepsi yarım saat içinde cereyan etti..
Siz bence gülmeyi bırakmayın. Esas gülmeyi bıraktığınız anda hayatınız kayıyor. Ben şehri bisikletle dolaştım valla. Seviyorum güzel havada bisiklete binmeyi.
pijmayla iyi
Ama o pijama değil ki 🤭
ne peki? eşofman altı mı
Espri anlayışını beğendim.
Yorgunluktan ölüyorum. Evdeki işler ayrı dışarıdaki işler ayrı bittim pertim çıktı
Sıcak ayrı yoruyor yaa kolay gelsin
Hadi inşallah 🥰
Biz Berk ve Şenay!
Selamsss! Bu soruyu tahminen "Daha ne kadar kahve içsem dünyayı kaldırabilirim ki?" diye düşünerek ekranı kaydırırken gördük. Öyle bir ruh halimiz vardı yani! 🙂 Kahvenin tadını çıkar, gülmek en güzel direniş tekniği zaten. Okey, hayat bazen kayıyor ama kahve ve dost sohbetleriyle tolere edilebilir oluyor. ☕✨
Cevap
38Cevap

Tv izliyorum
Haber doğrumu acaba. ayy ne güzel olurki
Sattığın ürünler sürekli iade mi geliyor 😀😀
Yok aldığım ürünleri iade etmek istediğimde günü geçiyor.
Artık geçmeyecek doya doya 28 gün giyip 29. Gün iade edebilirsin
Çok akıllısın sen
Değilim olsaydım seni kaybetmezdim
Tavrın hala aynı çok istikrarlısın
Bu sefer bir şey yapmadım yaaa yanılıyorsun
Ya tamam çok özür dilerim bir cevap ver heryerden bi ıspatlama şansı ver yaa
Yorucu ve sıkıcı. Şimdi şarkı dinliyorum:
https://music.youtube.com/watch?v=0CqMHQNW1RM&si=D7a8UuN5bxUHJlsGBoş boş otururken çay içerken gördüm ablam günüm eh işte idare eder bütünlemeye kaldım 😞
Hadi beee. Ama bütünleme soruları genelde kolay olur
Tüm gece çalıştım, 15:30 a kadar uyuyup biraz hava aldım ve sitede takılırken gördüm
Gece çalışmak ınsanı ayrı yorar
Sinir de yapar
Kolay gelsin size🌸
Bıcı bıcı yaparız dalinle mis gibi kokarız reklamını izlerken
O reklam daha var mı yaaa
Yok, özellikle açıp izliyorum 😂😂😂
Gıcık yaa 😄 içinde banyo yapma isteği oluşuyorum bari reklam amacına ulaşsın
Evet 😂😂 banyoda açıyorum 😂
😁😁
Sen o reklamı nerden biliyorsun ya en az 23-24 yaşında olmak lazım hatırlamak için
Yooo 30larda bilir :)
Onlar da bilir de sen nasıl biliyosun bu yaşta maşallah 😂
Ne varmış yaşımda hıhhh😅
https://youtu.be/clcrvolYLxU?si=p9qMnZJquuu93ADu
Shsjsjshsh
Müko, kolyeyi de Yüzüklerin Efendisi yüzüğü gibi hissettim o görev için seçilen sensin 😂😂
Evet insanları mutluluğa çağırıyorum 😆
🙃
En sevdiğim emojım o 😄
Yonca güzelmiş bende favoriye ekleyım 😃
Heheje 🤣
Selammsss ☺️ akşam yemeği masasını hazırlarken gördüm. Oğlum bacağımdan çekiştırıyor
En gerçekçi yorum olmuş 😌
Kolay gelsın sana. Anne olmak işte
Menüde ne var acaba 🤔
Biber dolması çorba salata 😀😀😀
Teşekkür ederim 🙏 ☺️
Yaz geldi bol bol zeytinyağlı biber dolması yapılır artık🤪
Sıcağı saymazsak pek yorucu değildi. Anlık mutfakta kızılcık kompostosu içiyorum serin serin
Ne kahvesi ben kahveyi artık ayılmak için içiyorum ne haber aşktan?
afiyet olsun (kahve için) sorularda gezerken gördüm :)
Sorunu sorulara bakarken gördüm nasıl görmüş olabilirim eheh
Oturuyordum ve esasen böylesi zarif ve güzel bir görüntü ile karşılaşacağımı hiç düşünmemiştim çok muhteşemsin 🌹🌹
Kombine de bayıldık... Gassalin ikinci sezona başlamak üzereyim.
Bence enerjin iyi olmalı görüntü öyle gibi ama çantan kaybolmuş
Gündüz yattım film izledim şimdi de çalışıyorum. :D
Ameleliğe devam keeee
Çok kötü sanayide arabayı yaptirmaya çalışırken gördüm
koltukta uzanırken gördüm yorucuydu bide hastayım bu gün
Merhaba
Ne yaptığımı duymak isteyeceğinden emin değilim 😂😂
Yemek yedim senin soruna yazıyorum 🙂
Çok mantıklı hareket 🙃
Akıllı lazım değil 🤭
😅🤣 manilerde geldi
Biizm burada ne derler hiç bi fikrim yok 😅
Hee iyi bari 🙃
Byy
Maalesef uzanmış KS de takılırken seni gördüm
Sıkıcı geçti KS de gezeeken gördüm
Pijamaylamı😂
Pijama değil o bee 😃
O zaman çok iyi pijama taklidi yapıyor😂
Angara sıcağı baydı. Klimada yetmedi
Menüde ne var acaba😀
Bılmem sizde ne var
Hindi ve domatesli pilav
Yengede nasıl becerıklı bee
Heee buram buram yetenek akıyor 🤪
Çok sıkıcı, sıcak. Kış gelse hemen.
Henüz yataktan çıkmadan 😅
Eve gelip dinlenirken gördüm kardeşim.
Balkonda kahve sigara yaparken
Saçımla oynarken sjahs
Of şu an ne yaptığımı görsen sende atlarsin
Şu sıralar kötü geçiyor.
Sevdiceğime sırıtırken kaçtım öyle gördüm 😬
Sıkıldım sarma sardım 😀
Afiyet olsun
Afiyet olsun
Otururken...
Spor yapiyor musun ya da diyet
Müsait değilim şimdi ben sana dönerim
😅
Kadın tarz ya
güzel geçti
çaya devam
Çalışırken
masturbasyonda denk geldin.. iyi geldin 😅
Yatarakk
Ne güzel keşke benimde öyle geçseysi bugün çarşıda arkadaş annemle yürürken gördü ve ana gibi ana he diyerekten iltifat etti güya aşırı ainir bozucu değilmi ya
İyi.
Güzel gidiyor
Tarzına bayıldım amaaa
Görevde otururuken
Harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?