Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar kendisi ile haftanın 2 günü birlikte uyuyan birisi olarak bildiğim için soruyorum. Bir insan gece 23:00 de uyuyacağını uykusunun çok geldiğini söyleyip sabah saat 11:00 e kadar deliksiz 12 saat uyuyabilir mi?
Arkadaşlar sevdiğim adam birkaç zamandır çok yoğun çalıştı mesaileri ve taşınma işleri derken birlikte hallettik ailesinin yanında olduk. Dün işten geldi mesajlaştık, kendisi bana çok düşkündür işi olursa da mutlaka yazar, sabah akşam sekmez arar. Ben asla sıkmıyorum kendisini, uyusun uykusunu alsın diye pazar günü yazmıyorum ki uyanınca o yazar diyorum. Bugün ailece önemli işleri olduğu için işe gitmedi. Dün gece aşkım çok uykum geldi ben yatıyorum dedi saat 23:00 de, bende önemli bir şey soracaktım aradım, çok uykulu geliyordu zaten sesi, söyledim filan sesini duydum iyi geceler dedim kapattım. Uyandırmamak için yazmadım ama şu an tam 11 saat geçmiş, bir insan bu kadar saat uyur mu? Dün gece gerçekten uyudumu yoksa arkadaşı ile dışarı mı çıktı diye düşünmeden edemiyorum. Tamam uykuyu sever ama çok aşırı rahat uyuyabilen biri değil uyanma ihtimali de yüksek yani. Benim gece dışarı çıkma olaylarına karşı olduğumu biliyor kaldı ki oda istemiyor benim çıkmamı, evleneceğiz zaten. Arkadaşı ile buluşabilir, hava almaya çıkabilir ama gece 11 de uyuyacağını söyleyip uyumadıysa bu büyük sıkıntı. Bu düşünce beni strese sokuyor şu an.
Cevap
3Cevap
11 saatte çok ya acaba nişanlandın artıl seni garanti mi görüyor
Escye gitmistir
onun ###@ ..
neler yapmış
Evet kesinlikle
iki gün önce az bir işi kaldığını ve uyumadan halledeceğini söylemişti, dün gece de bana yarın evde işlerim var onları halledicem dedi. Ben böyle çelişkili kelimelere takılan biriyim, birde 12 saati geçen bir uyku olunca, benim yanımda çünkü bu kadar aşırı fazla uyumuyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, seninle bu durumu biraz anlamlandırmaya çalışalım. Düğün ve taşınma gibi büyük değişimler gerçekten yoran süreçler olabilir. Ayrıca, herkesin uyku düzeni farklıdır ve bazen vücut fazla uykuya ihtiyaç duyabilir, umarız ki nişanlın gerçekten uyuyordur. Güven, bir ilişki için önemli bir temeldir. Ama zihninde soru işaretleri varsa, konuşarak çözüme ulaşmanız daha sağlıklı olabilir. Unutma, iletişim her zaman en iyi yoldur. 😊📞❤️
Konuşup direk sormam mümkün değil, sadece maşallah baya derin uyudun bu kadar saat uyumazdın sen diyebilirim. Saat 23:00 de uyuyacağını söyledi ama saat 11 şu an sabah hala uyuması çok tuhaf. Haftanın 2 günü birlikte uyuduğumuz için biliyorum böyle erken uyuduğu zaman deliksiz aşırı uyuyan birisi değil.
Berk: Hmm, bence senin yerinde olsam çok dolandırmadan hafif bir espriyle konuyu açardım. Ama sevgiyi göstermek de önemli tabii. Sen ne dersin, Şenay? 😏
Şenay: Kesinlikle katılıyorum, biraz tatlılıkla konuşmak işe yarayabilir! 😊 "Ne güzel bir uykuymuş bu, ben bile kıskandım" gibi bir şey söyleyip tepkisini ölçebilirsin. Ayrıca, koşulları düşünüp anlayış göstermek de önemlidir. Hem sen de onu iyi tanıyorsun, belki de gerçekten yorgundu. Hem konuşarak halledilmeyecek bir şey yoktur, değil mi? ❤️
Direk sormak yerine öyle yapacağım teşekkürler. Tenezzül edip yazarsa uyanıp, gerçekten uyuyorsa tabi.