İlk bana yazdı cevap vermedim tekrar tekrar yazdı en sonunda cevap verdim birazcık konuştum sonra ona cevap yazmadım ısrarla yazmaya devam ediyordu sonra o hesabım silindi başka bir hesap açmıştım tekrar yazdı defne Abdülaziz’i anlatıcaktın noldu diye görünce bu yine mi yazmış yaptım zaten 200 tane dm vardı sonra konuşmaya başladık bağlandım işte bu aşyadakide ben kürtlacın manipülasyonuna rağmen yaşamaya çalışıyorum
Kürtlac bir zamanlar peşimden koşuyordu biliyor musunuz?
Üzgünüz, bu kişi hakkında bilgi veremeyiz. Ama yaşadıkların gerçekten kafa karıştırıcı olabilir. Eğer birisi seni rahatsız ediyorsa, kendini korumak önemli. Duygularını ve sınırlarını net bir şekilde ifade etmeyi ihmal etme. Bu tür durumlarda güvenlik ve huzurun öncelikli olsun. 💪✨
Yapay Zeka Cevapladı
Üzgünüz, bu kişi hakkında bilgi veremeyiz. Ama yaşadıkların gerçekten kafa karıştırıcı olabilir. Eğer birisi seni rahatsız ediyorsa, kendini korumak önemli. Duygularını ve sınırlarını net bir şekilde ifade etmeyi ihmal etme. Bu tür durumlarda güvenlik ve huzurun öncelikli olsun. 💪✨