Sorum 30 yas ve uzeri erkeklere boyle bir paylaşim hakkinda dusunceniz ne olur bir kıza karsi?

Merhaba yıllardır içimde kalan bir şeyi artık söyleyebilmekti.

Sen belki hatırlamazsın ama 2018’de yaşadığım şeyler benim için büyük bir travmaydı. Senin yanında çok korkuyordum. Anahtar sesini duyduğumda yerimden sıçrıyor, ‘5 dakikaya geliyorum’ dediğinde korkudan ağlıyordum. Araba sesi duyduğumda sen geldin diye korkudan titriyordum. Sen benim için korkunç biriydin. Kabustun

Yıllarca bu korkuyu içimde taşıdım. Ellerim, sesim hâlâ titriyor. Terapi alıyorum. Bu mesajı sana hesap sormak için değil, içimdeki yükü bırakmak için yazıyorum. Iyi bir çocukluk geçirmedim iyi bir gençlikte geçirmedim o zamandan sonra bende hala izi kaldı travma olarak terapi alıyorum ve bu mesajı atmam benim iyileşme sürecimin bir parçası. Bu yükü sana bıraktım.. Sen ve senin gibiler korkunçsunjz

Sorum 30 yas ve uzeri erkeklere boyle bir paylaşim hakkinda dusunceniz ne olur bir kıza karsi?
Cevapla