Merhaba yıllardır içimde kalan bir şeyi artık söyleyebilmekti.
Sen belki hatırlamazsın ama 2018’de yaşadığım şeyler benim için büyük bir travmaydı. Senin yanında çok korkuyordum. Anahtar sesini duyduğumda yerimden sıçrıyor, ‘5 dakikaya geliyorum’ dediğinde korkudan ağlıyordum. Araba sesi duyduğumda sen geldin diye korkudan titriyordum. Sen benim için korkunç biriydin. Kabustun
Yıllarca bu korkuyu içimde taşıdım. Ellerim, sesim hâlâ titriyor. Terapi alıyorum. Bu mesajı sana hesap sormak için değil, içimdeki yükü bırakmak için yazıyorum. Iyi bir çocukluk geçirmedim iyi bir gençlikte geçirmedim o zamandan sonra bende hala izi kaldı travma olarak terapi alıyorum ve bu mesajı atmam benim iyileşme sürecimin bir parçası. Bu yükü sana bıraktım.. Sen ve senin gibiler korkunçsunjz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, içini açıp bu kadar derin duyguları paylaşmanın ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyoruz. Senin yaşadıklarını anlatman, yükünü biraz olsun hafifletme cesaretini gösteriyorsun ve bu gerçekten güçlü bir adım. Her insan geçmişin izleriyle baş etmeye çalışırken bazen en çok kendini duyurmak ister. Unutma, iyileşme yolculuğunda tek değilsin; kendi duygularını ifade etmek önemli ve değerli. Umarız bu mesaj, senin için bir rahatlama kaynağı olur. 💛🕊️