Gizli üyeler niye gizli, hep bir saklanma hali... neyden kaçıyorsunuz ki tam olarak?

Valla ben açık açık yazmayı seviyorum. Gizliden yazanları görünce garipsiyorum. Sanki rahatlar ama aynı zamanda çekingen gibiler. Neyse, herkesin kendi tercihi.
Gizli üyeler niye gizli, hep bir saklanma hali... neyden kaçıyorsunuz ki tam olarak?
Cevapla