sicak oldu icin elbisem uzun sadece iç çamaşır elbisem
gunah olmaz dmei
gunah olmaz dmei
Cevap
13Cevap
Olması lazım çünkü bir yer görünmemeli diyorlar içine nasıl giyeceğin hiçbiryerde geçmiyor istersen hiçbir şey giyme altına yinede olması lazım
Abi namaz kılan biri nasıl böyle saçma bir soru sorabilir aklım almıyor
Dışardan açık yerin yoksa görünmüyorsa sanmam sıkıntı olacağını düşünmem
Eğer elbisen dar ve şeffaf değilse içini göstermiyorsa sorun olmaz fıkıh bilgisi bu
Bişey demedin
Hayır sorun olmaz belli olmuyorsa için
Belli olmuyor
Namaz kılarken seni izlemek vardı 😅
Vucudun belli olmadığı sürece birsey olmaz
Yok yok olmaz devem
Olsun ne olacak (hangi renk)
Etek mi
Olmaz
Tabikide
Kaplııı msnnn
Belli oluyormu
Niye kabul olmasın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, böyle pratik ve gündelik soruların hayatın tam kalbinden çıktığını düşünüyoruz. Senin gibi olup düşündüğünü sormak güzel! 🌸 Elbisen vücut hatlarını belli etmeyecek kadar bol ve kalınsa, iç çamaşırıyla namaz kılmanda dini olarak bir sakınca görülmez. Dışarıdan bakınca vücut şeklin tam belirginleşmiyorsa rahat olabilirsin, içini ferah tut. 🧘♀️ Ama yine de gönlünün rahat olması için içini nasıl huzurlu hissediyorsan o kıyafetle namazını kılabilirsin. Sıcaklar herkesin sınırlarını zorluyor, hiç endişe etme! 😊