30 yaşındayım hiç evlenmedim. Artık evlenmek istiyorum nasıl çıkacak karşıma bu nasip? Kalbimi ısındıran olmuyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)1 yılBir tane kızla görücü tanışacam bende. Ben 34, kız ise 31 yaşında. Kızın fotoğrafı geldi iyi birine benziyor ama tanımadan bir şey diyemem. Kızın ailesine de benim fotoğrafımı göndermişler beğenmişler. Kız Temmuz ayında yaşadığım şehre gelecekmiş zaten, bir mani keder olmazsa yüz yüze tanışacaz.
08 Yorumla
Soran1 yılİnşallah anlaşırsınız. Bana genelde görücü usulü önerdikleri iyi olmuyor.. o nedenle çok sıcak bakmıyorum aslında iyi ama işte
Cevap sahibi1 yılBenden için de babam arkadaşına sormuş çevrende kız var mı diye o da teyzesinin kızını söylemiş bu vesileyle tanışma olacak.
Soran1 yılHe anladım. İnşallah anlaşırsınız hakkınızda ne güzelse öyle olsun. Haber edersiniz :)
Cevap sahibi1 yılUnutmazsam yazarım. Aşk hayatı konusunda şansım hiç iyi gitmedi. Geçen sene de yine Temmuz ayında bir kızla tanışmıştım bir kaç ay sonra aile tanışması vs kızın babası gelsin istesinler demiş sonra da vaz geçmiş kız bundan dolayı ayrılmıştı benden. Artık kimseye bağlanmıyorum olursa olur, olmazsa da olmaz.
Soran1 yılBenimde gitmedi kimin düzgün gitti ki? Nadirdir güzel olan… aslında iyi olmayanlar hep baş tacı ediliyor öyle bir dünyadayız değişik
Cevap sahibi1 yılUmarım senin hakkında da en iyisi olur inşallah.
Soran1 yılÇok teşekkür ederim Allah razı olsun
Cevap sahibi1 yılAmin. Allah senden de razı olsun.
En İyi Cevaplar
- Diğer konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılSorun sende muhtemelen, kalbini ısındıran arıyormuşsun baksana, bu çok ucu açık bir tarif. Milyonları mı olmalı mesela veya Kıvanç, Çağatay gibi yakışıklı mı nereye çeksen oraya gider 😅
013 Yorumla
Soran1 yılAhahaha kıvanç değilde çağatay belki biraz olabilir. 😀 ya illaki tipe bakıyor insan ben çok yakışıklı biri olsun demiyorum ama bakınca gözlerim aşk ile bakabilsin yani..
- 1 yıl
Sende haklısın ne diyeyim herkesin bir standardı var neticede 😅
Soran1 yılÖyle senin yok mu?
- 1 yıl
Yaş 35 olduktan sonra kriter mriter kalmıyor, Mevlana oluveriyorsun ne olursan ol gel hesabı, armut'un sapı üzümün çöpü kalmıyor pek. Ayrıca 1-) erkekler kadınlardan para yani zengin olmasını beklemez. 2-) erkekler kadınların güzel olmasını da beklemez çünkü zaten her kadın güzeldir.
Soran1 yılBence hiç öyle düşünme bunu kalıplaştıranyine biz insanlarız. İnşallah istediğin tarz biri en kısa süreçte karşına çıkar
- 1 yıl
Valla 2 seçsnek vae, ya düzgün bir kız çıkacak nikaha razı olacak fazla masraf ettirmeden çünkı düğün dernek 3 milyon tl gibi fiyatlara patlıyor bu ilk secenek, ikinci seçenek ise birlikte yaşama seceneği hepsi bu, başka ihtimal yok. Şu devirde kimse masaya 3 milyonu koyamaz, nikaha da razı olan sayısı azdır, bilemiyorum kafalar çok karışık ama teşekkür ederim, umarım sizinde tam kriterlerinize göre biri karşınıza çıkar 🤗
Soran1 yılYa zaten milleti eğlendirmek için göbek atmak için o kadar para dökmeye gerek yok bencede he çok zengin olursun verirsin ayrı. Fuzuli masrafa gerek yok ama hiç bir masraf yaptırmayan kız da genelde kıymetsiz oluyor değişik yani.. aslında her şey iki tarafın anlaşmasına bağlı. Çok teşekkür ederim bende inşallah
- 1 yıl
Hayret, ilk defa senin gibi fuzuli masraf diyenine denk geldim başımıza taş yağacak, seninle evlenen gerçekten bak çok içten söylüyorum çok şanslı 😅 Genelde bir kere evleniyoruz olacak tabi, isteyeceğim hakkım değil mi diyenleri gördüm. Kıymetsiz diye bir şey yok, kocanın parası senin paran yani harcatmıyorsan senden eksilmeyen bir paradır o neticede, harcarsan kendi paranı harcamış oluyorsun.
Soran1 yılAhaha zaten dinen de çalgılı ortamdan uzak durmak gerek.. ama insanız kanımız kaynayabiliyor çalgıda 😄 yok be sadece ben değilimdir daha vardır bu düşüncede olan. Aslında o parayla gez toz daha iyi
- 1 yıl
Aynen öyle müthiş bir balayına gidilir o edilecek masrafla. Bak dinen dedin benim evde kalma gerekçelerimden biri daha ortaya çıktı. Agnostiğim ben, herhangi bir dini inancım yok ve bunu haliyle %80'i Müslüman bir ülkede söyleyeceğin her 5 kadından 4ü koşarak kaçacak demektir. Zor zor, aynı noktalarda hemfikir olmak çok zor. Karşılıklı saygı duymak çok kolay ama bire bir aynı düşünmek zor.
Soran1 yılUmarım düşünceni değiştirecek seni yaradana bağlayacak biri çıkar karşına. 🤲🏻
- 1 yıl
Yaradan gelse bağlayamaz öyle söyleyeyim, ben 12 yılımı dini araştırmalara vermişim en ince detayına kadar inmişim, Arapların bile merak etmediklerini merak edip araştırmışım, 6 kere Kuran'ın tamamını farklı farklı meallerden okumuşum, kutubi sitte yi komple 1 kere okumuşum zaten devasa bir şey daha fazla okunamaz. İcma bilirim, akaid bilirim, fıkıh biraz bilirim, nasih mensuh bilirim, siyer az anlarım vs vs yani benim artık o tarafa geçme gibi bir olanağım sıfır. Bende sana bir dua edeyim o zaman bak herkese edilebilir bir şey. Umarım seni sen olduğun için seven, her halinle kabul eden tam aradığın özellikleri üzerinde toplamış bir delikanlı çıkar karşına.
Soran1 yılÇok iyi yapmışsın. Tabii ki özgürsün bu senin düşünce yapın. Sana gelecek kişide seni sen olduğun için sevmeli… değiştirmeye çalışmamalı. Zaten kimse kendi istemediği sürece değişmez. Ancak kişi kendi isterse bir şeylerini değiştirir. Ben sadece öyle güzel olur diye düşündüğümden umarım öyle olur dedim. Tabii li her daim karar şenin. Çok çokteşeklür ederim güzel düşüncelerin için
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Biz Berk ve Şenay, bazen “nasip” kavramı o kadar gerçeküstü geliyor ki, sanki İstanbul trafiğinde kaybolmuş minibüs gibi bir şey 🤔. Evlenmek istemen çok doğal ama bunun recepte yazılmış bir zamanı yok. Kalbini ısıtacak kişiyi ararken acele etmene gerek yok, çünkü aşkta acele eden çoğu zaman postacıyı bekler gibi bekler 😅. Şu anda hissettiğin kararsızlık ve beklenti çok anlaşılır. Belki de nasibin, senendeki bir festivalde ya da eski bir filmin finalinde karşına çıkacak, kim bilir? Kalbini açık tut, gerisini de biraz akışa bırak deriz 💛.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
60Cevap
Yaşadığımız bu çağda aklı çükünde bir toplumda kendini sıyırmış erkek bulmak zor sadık insanlar çok ama toplum tarafından dışlandığı için genelde çekingen oluyorlar onları de sen bulamıyorsun (gel nikah günü alalım) 😂😂
00 Yorumla
1 yılÜlkede ne düzgün kadın var ne erkek bence hiç girme o toplara... eger evleniceksende yabanci biriyle evlen... ben şahsen suriye ırak. taraflarından bakıyorum...
09 Yorumla
Soran1 yılHaklısın ortam çok kötü. Zor sağolasın
- 1 yıl
Yemin ederim tr kızına bin basar ırak suriye kızı. Sadakat ahlak edep onlarda var... paracı. da degiller... benim oraya gitmeme gerek yok ordan alacagim birtane rahat ol.
- 1 yıl
Ben o tr erkeklerinden degilim or spu cocu gu olupta temiz birini istemedim... tek bir kizin elini tutmadım... hee birde su var bir kizla. yatmadim sevgili olmadim diye gaydır kesin bu diyen tr kızları oldu... evlenmeye calistim helalinden ama sirf param oldugu icin benimle evlenmek. isteyen gecmisini saklayan daha neler neler okadar iğrendim ki tr kızlarından ama. neyse anlamassın beni sen... benim kuzenlerim irak ve suriyeden evli cok mutlular özeniyorum onlara...
Soran1 yıl@nisss1 haklısın
Soran1 yılSeni de anlıyorum konuşturan yaşadıklarından ötürü soğuman normal
Soran1 yıl@kombatyeah seni de anlıyorum yazdım klavyeden yazı değişmiş
- 1 yıl
Tam da düzgün biri iste dedigim insanlar pisl ik çıkınca maalesef soğumam normal...
1 yılSosyalleşmen gerekiyor yaz mevsimide geldi bol bol düğünlere git illaki nasibin seni bulacaktır he şuda var sırf evlenmek için evlenme tabikide...
02 Yorumla
Soran1 yılÇok doğru inşallah bakalım hayırlısı çok teşekkür ederim
- 1 yıl
bir şey değil
Kalbinle niyet et. Ben de arıyorum bakalım ne zaman bulucaz birbirimizi😁
01 Yorumla
Soran1 yılTamamdır :) inşallah bakalım
- Diğer konusunda 745 cevap paylaştı.
1 yılBöyle arayarak bulmak zor, genelde bu tip nasipsel şeyler hiç beklenmedik anlarda gelir.
04 Yorumla
Soran1 yılDoğru katılıyorum. hiç aramadım sırf muhabbet, fikir açısından yazdım buraya..
- 1 yıl
Yani illaki kafana göre, uyuşacağın birisine denk gelirsin. Acele etmezsin, iyice tanırsın karşındakini ve uygun kişi olduğunu düşündüğün de gerisi gelir zaten
Soran1 yılKesinlikle haklısın çok teşekkür ederiö
- 1 yıl
Rica ederim ne demek🙏
Diğer konusunda 546 cevap paylaştı. Bende arıyorum, elbet denk gelir bir gün, hayırlısı
04 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle inş en kısa süreçte sana, bana, tüm bekarlara
Soran1 yıl🤲🏻
1 yılEvlilik diyince bana bir şeyler oluyor ya elim ayağım falan titriyor 😂
04 Yorumla
Soran1 yılAhaah bakma bana bende hemen evlenmek istemiyorum. Kim olduğunu bileyim karşıma çıksın güzel anılarımız olsun ondan sonra elbet olur
- 1 yıl
Hah aynen önce bunların olması erkeğin evliliğe biraz ısındırılması lazım kurbanlık hayvana bile bıçağı göstermiyorlar sen niye hemen gösteriyorsun 😂
Soran1 yılAhahahah önce biraz korkutmak gerekirmiş 😂
- 1 yıl
Bence bunu en başta yapma biraz zaman geçsin önce 😂
- Diğer konusunda 668 cevap paylaştı.
1 yılzor bu zamanda ama bakalım şaşırtacak biri çıkacak mı karşımıza
05 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle çok zor. Bakalım inşallah en kısa süreçte olur
- 1 yıl
biriyle tanışmak kolaylaştı diye mi bilmiyorum ama artık tanışmalar da bir şey ifade etmez oldu benim için :))))
Soran1 yılYaa tanışmalar kolay da kalbini ısındıran biri olmadığı sürece anlamı yok
- 1 yıl
öyle kesinlikle herkese güvenilmiyor uyum çekim falan lazım
Soran1 yılAynen kesinlikle
Bilmiyorum. Bekliyoruz, arıyoruz, dua ediyorum ve yine bekliyoruz şu nasibi...
08 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle kesinlikle sadece kendimiz değil tüm sevenlerimiz dua ediyor ama olmuyor
Soran1 yılmaalesef öyle. İsyan etmeyelim yine de… tek umudumuz geciktiriyorsa güzelleştiriyordur
- 1 yıl
Şükür etmiyorum. Ama dediğiniz gibi. Belki kötüsünden koruyarak iyisi için doğrusu için hazırlıyor olmalı yüce Allah. Lakin çok zor beklemek. Çünkü insan sevmek sevilmek istiyor. Herşeyini paylaşacağı ve herşeyi yaayacağı o biricik hayat arkadaşını arıyor. Mutlu ve huzurlu bir yuva sahibi olmak istiyor. Aile sahibi olmak istiyor...
Soran1 yılKesinlikle kötüsünden koruyor Allah. Katılıyorum öyle birini istiyor insan. Olur elbet o zamanda sıkılmayalım inşallah.
Soran1 yılİnşallah olunca yaz bende yazarım Ahaha :)
- Diğer konusunda 399 cevap paylaştı.
1 yılBen artık aramıyorum çok aradım olmadı artık o beni bulsun aha oturdum bekliyorum 😅😂
00 Yorumla
1 yılKör topal bulsa evlencek kalbimi ısındıran olmuypr diyo
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıl44 yaşında bakir ve bekar senin gibi nasibini beklemiş hala bekleyen kız eli bile tutmamış birisi de var burada
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKalbini ısıtırım da büyük ihtimalle kriterlerine uymam.
07 Yorumla
Soran1 yılHaha o kadar eminsin. Biraz zor. Herkese karşı çekim hissedemez insan. Elektrik olma öyle
Cevap sahibi1 yılKalbin konusunda yüzde yüz eminim hemde.
Soran1 yılİmkansız
Cevap sahibi1 yılZıtlaşmak bir işe yaramaz ben cesaret edip talepte bulundum. Kabul ederseniz kalbinizin nasıl ısındığını görürsünüz. Kabul etmez iseniz de vaktinizi harcamak istemem.
Soran1 yılGöster kendini yap numaranı :)
Cevap sahibi1 yılOlur açtım
Cevap sahibi1 yılYazmak istemedin galiba neyse sağlık olsun dikkat et kendine
Bizde 30 yaşındayız fakat aramıyoruz aramakla gerçek sevgi bulunmaz.
02 Yorumla
Soran1 yılBende hiç aramadım ya buraya öylesine yazdım malsak iki muhabbet… öyle arayan bi tip olsaydım çoktan evliydim
- Diğer konusunda 625 cevap paylaştı.
1 yılBurada yok ınstaya git
06 Yorumla
Soran1 yılBuradan ve sosyal medyadan bulmak gibi bir niyetim yok
- 1 yıl
O zaman buradan başlık açma
Soran1 yılMaksat can sıkıntısı muhabbet, fikir
- 1 yıl
O zaman tamamdır, güzelsen vücudun güzelse her türlü bulursun
Soran1 yılYa öyle orası da… çok tuhaf dünyadayız işte.. iyiler genelde kaybediyor. Kötüler hep baş tacı… aman her şey imtihan
- 1 yıl
Öyle düşünme, yanlış seçimlerini herkese yıkma istersen :)
- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılElbet çıkar bir yerden
01 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler inşallah
Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı. Kalbini çalmaya geldim 😁
02 Yorumla
Soran1 yılHaha zor
- Diğer konusunda 570 cevap paylaştı.
1 yılsen bakıs acını degistir bulursun cıkar
01 Yorumla
Soran1 yılDoğru haklısın
Diğer konusunda 564 cevap paylaştı. Turşunu kur abla 30 da bitiksindir sen
03 Yorumla
Soran1 yılNe bitiği bana söyleyende çok küçük sanki… 25 ahah
Soran1 yılKimse kimsenin nasibini bilemez. Boş konuşamaya devam ettiğin sürece istediğin birini bulamazsın
her şey gönlünüzce olsun
02 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim
1 yılBende istiyorum dilersen anlatayım sana
02 Yorumla
Soran1 yılAnlat bakalkm
- 1 yıl
Yorumdan anlatamam sana
- Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılhuzurevlerine baktın mı
04 Yorumla
Soran1 yılSen bakmışsın benim bakmama gerek kalmadı
- 1 yıl
ondan m ıağlıyon burada
Soran1 yılYok be buradan bir şey umduğum yok sadece sohbet muhabbet o kadar
- 1 yıl
belediyenin sokaklardan ilan panoları olur mu
İşte geldim burdayım seni qriyorum
06 Yorumla
Soran1 yılHaha :)
Soran1 yılAhaha ne ara girdim aklına
Soran1 yılAhahahha
Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bulursan, bi tane de bana bul ya 🙃🙃🙃
024 Yorumla
Soran1 yılHaha olur bir şey yapmıyorum ya öyle arayan bi tip olsaydım çoktan gitmiştim
Soran1 yılİlla bulursun ya. Hoşlandığına açıldın mı o da aynı duyguları hissederse olur gider
Soran1 yılNasılll
Soran1 yılNe zaman oldu peki? Üzerinden baya geçti mi
Soran1 yılOndan sonra başka olmadı mı
Soran1 yılOlur elbet kalbini çarptıran sana iyi gelen biri
Soran1 yılNefes aldığın sürece umut hep var
Soran1 yılİnşallahhhh :)
Soran1 yılAmin :) olursa ilk iş buraya yazalım :)
Soran1 yılNiye be
Soran1 yılİkimizde en kısa süreçte inşallah
Soran1 yılEvet nasip
Marketten sigara almaya gittim gelcem bekle 😂
00 Yorumla
1 yılBende çok naptım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKendini korudun mu? Yoksa bu yaşa kadar kucaktan kucağa gezip şimdi bir enayi mi arıyorsun?
00 YorumlaDiğer konusunda 555 cevap paylaştı. Yazanlardan sec begen al🤣🤣
00 Yorumla
1 yılKöle kabul edersen evlensene benle ya
00 Yorumla
1 yılÇalıştığın yerde bak.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇirkin ve şişman mısın benim gibi
04 Yorumla
Soran1 yılYok zayıf ve güzelim
Cevap sahibi1 yılE o zaman
Soran1 yılBen istemedim şu zamana kadar
Cevap sahibi1 yılBen aliyim seni
Gizli Üye(36-45)1 yılNasip dönemin birmiş, tren kaçmış
011 Yorumla
Soran1 yılKime göre neye göre
Cevap sahibi1 yılTse
Soran1 yılHahaha
Cevap sahibi1 yılöyle standartı var bu işin😂
Soran1 yılYok yok bu işte yok
Cevap sahibi1 yılArtık tren kaçmış, kısmet öbür tarafta nuri veriyorlarmış😂
Soran1 yılDalga geçme beeee 🤣zaten olmazsa öyle olur aynen
Cevap sahibi1 yılburada çok sevaba girersen istediğin nuriyi seçebiliyorsun, mesela brad pitt nurisi var, oarmağı şıklatıyorsun, sevap puanın yetiyorsa hop brad sende😂😂
Soran1 yılSen bi gittin geldin heralde Ahahah :)
Soran1 yılİsmi de Nuri seçmiş hey Allahım 😀
Cevap sahibi1 yılGittim çok sıcak klima yok, bi de arada görtüme çatal batırıyorlardı, memnun kalmayıp geri geldim😂
Gizli Üye(30-35)1 yılDenk geli lr insAllah :)
02 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim inşallah
Cevap sahibi1 yılAllah gonlune gore versin 🙏🏽
Diğer konusunda 1b cevap paylaştı. Yeter ya evde kaldık kardeşim 😂
02 Yorumla
Soran1 yılValla yeter
1 yılSen beni evlendir bende seni ne derdin 😂😂
04 Yorumla
Soran1 yılAhaha çok mantıklı
- 1 yıl
Hadi o zaman buldun mu bana birini 😅
Soran1 yılBismillah hemen nasıl bulayım çöpçatan mıyım 😂
- 1 yıl
Dnjd çok haklısın 😅 önce bir birimizi tanicaz ki bir birimize birilerini öneririm
1 yılSelamlar. Üzülüyor musun
02 Yorumla
Soran1 yılBazen olabilir
- 1 yıl
şu an nasılsın
1 yılYaş çok önemli mi kdkdkdkdkdkdjdk
06 Yorumla
Soran1 yılAhahah çok absürt fark olmadığı sürece problem değil
- 1 yıl
Bizdeki absürt mü oluyor o zaman dmdmdksksskksk
Soran1 yılBence en fazla 7 yaş olabilir bazıları 10-15 normal diyor… aslında kafa yapıları uyuşuyorsa iki taraf birbirini görünce heyecan hissediyorsa uyumlu iseler pek bir önemi yok. Önemli olan birbirini tamamlayabilmek
- 1 yıl
Sen kaçsın bilmiyorum ama ben 19 yaşındayım dediğim gibi iki taraf birbirini tamamlıyorsa hiç sorun değil benim yaşıtım kızlar afedersin ama akıllarını kullanmakta güçlük çekiyorlar genel olarak bu yüzden kendimden yaşça büyük birileriyle konuşmak içimi rahatlatıyor
Soran1 yılAa küçükmüşsün. Acele etme tam deli dolu zamanların.. ben 30 um :) tabii li her daim soru soracağın zaman sorabilirsin. Fikir veririm
- 1 yıl
İstersen tanışabiliriz yani müsadenle
1 yılArayan her şeyi bulur. Ara bul.
01 Yorumla
Soran1 yılHiç aramadım ya öyle bir yapıda değilim
Gizli Üye(25-29)1 yılGit be troll
34 Yorumla
Soran1 yılHahaha sana çekmişim
Cevap sahibi1 yılKes evde kalmış *
Cevap sahibi1 yılSorry
Soran1 yılSorun yok ya boş yere birbirimizi kırmayalım gerek yok
1 yılNnasiiiiip
00 Yorumla- Diğer konusunda 477 cevap paylaştı.
1 yılBuyuuurr
00 Yorumla
1 yılboş ver salla gitsin.
00 Yorumlaburada bir sürü abaza var seç beğen al ablam
00 YorumlaDoktor ister misin 🤗
00 Yorumlaİnsta ver belki nasibin benim 😅
00 Yorumla- Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılNasip de varsa 😄
00 Yorumla
1 yılOlur kabul edersen 36 benimde?
00 Yorumla- Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBurdayım ben.
00 Yorumla Diğer konusunda 985 cevap paylaştı. Konuşalım
00 YorumlaDiğer konusunda 480 cevap paylaştı. Hahahahha
00 Yorumla
1 yılEv hanımı mısın
00 Yorumla
1 yılBurdayım
01 Yorumla- 1 yıl
Sen fazla gençsin olmaz
Gizli Üye(36-45)1 yılburadan bulursun
01 Yorumla
Soran1 yılBuradan aramıyoreee
Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. Hangi şehir?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılnasip ve kadaerin snein ellindedir bence
011 Yorumla
Soran1 yılNasıl?
Cevap sahibi1 yıletrafinda hic mi erkek yoktur ortamalara girmiyormusun sevgilini bulman icin
Soran1 yılEvet şehir değişikliği yaptığım için hiçbir ortamım yok evdeyim uzun süredir
Cevap sahibi1 yılyalnizmi yasiyorsun
Soran1 yılAilemle
Cevap sahibi1 yılkapalimisin sen
Soran1 yılEvet
Cevap sahibi1 yılhicmi bir erkekle temasin olmadimi yani
Soran1 yılYok aynen. Nasibim ortaya çıkınca olur
Cevap sahibi1 yılama canim istekli olmuyormusun yani
Cevap sahibi1 yılne yapyiorsun simdi
Gizli Üye(36-45)1 yılHerşeyin bir zamanı var
06 Yorumla
Soran1 yılSıkıldım ama artık
Cevap sahibi1 yılSevgilin olmadi mi hiç
Soran1 yıl2019 da bitti başka kimseyle sevgili olmadım. Konuştuğum oldu ama onunla da nasip olmadı öyle
Cevap sahibi1 yılKısmet ya her şey
Soran1 yılAynen öyle
Cevap sahibi1 yılHangi şehirdesin sen
Gizli Üye(25-29)1 yılAynı yaştayız, tanışmak ister misin?
00 Yorumla
1 yılzor.
11 Yorumla
Soran1 yılEvet zor
Bu şekilde olmaz bu
06 Yorumla
Soran1 yılNasıl olur bu
Soran1 yılAynen öyle haklısın. Kendimi artık tanıyorum. Sevdiğim alanlarıma yönelicem. Doğru ne isteğimi bilip ona göre seçmem gerek
Soran1 yılHiçbir zaman beden koyan biri olmadım zaten
Burdayım😃
00 Yorumla- Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer