Bazı insanların kötü enerjileri bana geçiyor yasayan var mı?

Yani bazen yanında durmak gözüne bakmak yetiyor basım uyuşuyor resmen

Yanlış anlaşılmasın kötülemek için demiyorum ama ateistlerle özellikle konuşurken sanki ensemde uyuşma bogazında uyuşma kötü bir enerji kalbim sıkısıuor resmen konusmayı bırakıyorum sonra.

Bu nedir yasayan var mı

Bazı insanların kötü enerjileri bana geçiyor yasayan var mı?
Cevapla