Yakında resmi olarak nasip olursa kahve falı bakamaya başlayacam?

Nasip olursa vergi levhamı açıp resmi şekilde kahve falı bakmaya başlıyacam tabikide ücret karşılığında sizce mantıklımı?
Yakında resmi olarak nasip olursa kahve falı bakamaya başlayacam?
Yakında resmi olarak nasip olursa kahve falı bakamaya başlayacam?
Cevapla